Gå til innhold

Der tok 360 kvelden


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ender vel med at alle som kjøpte versjon 1.0 av konsollen får beskjed/tilbud om å bytte den inn i en nyere versjon, selv om MS selvølgelig taper enorme summer på dette. Selv har jeg spilt PGR3, CoD2, DOA4 og Oblivion. De tre førstnevnte spillene har jeg aldri hatt problemer med, men Oblivion har frøset opptil flere ganger selv etter å ha holdt inne A-knappen før oppstart av spillet. Husker at jeg hadde dette problemet med Morrowind på X-boxen også, så det er jo mulig det er Bethesda som er veldig dårlige til å programmere spill til konsoller. Patchene som kommer til spillet bør jo uansett være med på å gjøre det mer stabilt.

 

Regner med at X-box 360 versjonen som produseres nå er uten eller inneholder langt ferre feil enn versjonen som kom ut i starten, så egentlig hadde det jo ikke vært så gale å få byttet inn boksen sin. Sitter ikke akkurat å håper på det, men jeg hopper ikke i graven om det der rødlys greiene skulle dukke opp på boksen min heller. Og hvis støyen allerede er blitt redusert er jo det bare en ekstra bonus.

Lenke til kommentar
Finally, Collier finished by discussing the game’s budget in terms of “what went wrong,” Collier admitted that the team had encountered some issues with the reliability of Microsoft's early Xbox 360 development kit. Of the 50 Xbox 360 dev kits supplied to Infinity Ward early in the project, only about 20 of them are still useable, and he explained that more than half of the kits just died.

 

- Grant Collier, CEO of developer Infinity Ward (Call of Duty 2)

 

Bare dev kits, men likevel da.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

hahahaha gla'nyheter dette :!:

ingen hemmelighet at 360'n er et "rusha" produkt, og som en PS fan(boi) må jeg si at dette digger meg så jææævli :D

 

og til dere med røde lys og ett sånt tryne -> :cry: lal hvem så ikke dette komme

 

nei, tror jeg heller venter på ps3'n, tror av mange årsaker at den kommer til å holde overlegen kvalitet :yes:

 

ps. har noen lagt merke til den jæææævlige lagginga i oblivion? skjønner ikke at folk gidder spille teh på x360, mener hva er vitsen med bra grafikk når den ikke kan nytes ordentlig, satt å spilte det hos en kompis om dagen og jeg må si at fps drop'n ødela opplevelsen helt. Synd for oblivion er ett synnsikt bra spill

Lurer på om det er dårlig koding eller om x360 ikke klarer kjøre grafikken :S

Lenke til kommentar
hahahaha gla'nyheter dette  :!: 

ingen hemmelighet at 360'n er et "rusha" produkt, og som en PS fan(boi) må jeg si at dette digger meg så jææævli :D

 

og til dere med røde lys og ett sånt tryne -> :cry:  lal hvem så ikke dette komme

 

nei, tror jeg heller venter på ps3'n, tror av mange årsaker at den kommer til å holde overlegen kvalitet  :yes:

..

 

Enten er du et lite troll... attention seeker..

 

Eller så er du bare ondskapsfull - som godter deg over andres elendighet. Hvis du ikke forstår at folk har kjøpt i 360 i god tro som et underholdningsprodukt og ikke som et våpen i en krig mot din elskede PS3, så har du et veldig problem med verdensoppfatningen din.

 

Lykke til til alle i din bekjentskapskrets. De trenger det.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
ok sry ble litt revet med  :blush:  mn mn

5891944[/snapback]

he he. jeg og. litt trøtt etter nattevakt. Peace?

 

Dr Peedee

5891946[/snapback]

mm selvfølgelig er det ikke morsomt at folk får konsollen sin ødelagt , har opplevd det selv, kjip affære. fanboyen i meg tok over hehe :p føler av hele mitt gamerhjerte med de som har fått 360 scrappa.

 

men la det nå bli sagt at jeg fortsatt mener ps3 kommer til å bli bedre :tease: ,så det så

 

Peace Dr. ;)

 

~~asia hills~~

Lenke til kommentar
ok sry ble litt revet med  :blush:  mn mn

5891944[/snapback]

he he. jeg og. litt trøtt etter nattevakt. Peace?

 

Dr Peedee

5891946[/snapback]

mm selvfølgelig er det ikke morsomt at folk får konsollen sin ødelagt , har opplevd det selv, kjip affære. fanboyen i meg tok over hehe :p føler av hele mitt gamerhjerte med de som har fått 360 scrappa.

 

men la det nå bli sagt at jeg fortsatt mener ps3 kommer til å bli bedre :tease: ,så det så

 

Peace Dr. ;)

 

~~asia hills~~

5892066[/snapback]

Hvor gammel er du? :hmm:

 

Edit: Venter nok til 2007 med min x360, blir sikkert billigere når ps3 blir lansert.(At folk kjøper x360 som en erstattning)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Haha, fysj. Jeg skal faktisk snart kjøpe meg en 360 av diverse grunner, som f.eks Oblivion og Tomb Raider Legend - men jeg skal fortelle han i disken på Elkjøp at jeg skal ha en maskin laget NYLIG tror jeg ... høres ikke bra ut det her. Men jeg må ha en iallefall!

 

Husker min Nintendo 64 og Gamecube som fikk torturjuling flere uker i strekk når Zelda-spillene skulle til pers. Ikke snakk om bugging i det hele tatt!

Lenke til kommentar

men la det nå bli sagt at jeg fortsatt mener ps3 kommer til å bli bedre :tease: ,så det så

 

Selvfølgelig bør ps3 bli bedre når den kommer minst 1 år etterpå.. Den bør dog passe på og bli et supplement både som media center samt spill slik at vi som kjøper ps3 i tillegg til å ha 360 blir fornøyd..

 

PS2 er ivertfall en ubrukelig spillmaskin.

Lenke til kommentar
Fader meg for en dritt maskin M§ har laget denne gangen. En etter en kneler jo...

5872556[/snapback]

Hvor gammel er du? :)

5872575[/snapback]

Når man lager en spillkonsoll så er det hovedsaklig barn og unge man legger vekt på, alder spiller da ingen verdens rolle her. Microsoft har alltid hatt en del problemer

med at maskinene deres fryser og 360 er intet untak. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Når man lager en spillkonsoll så er det hovedsaklig barn og unge man legger vekt på, alder spiller da ingen verdens rolle her. Microsoft har alltid hatt en del problemer

med at maskinene deres fryser og 360 er intet untak. :hrm:

5897739[/snapback]

Hva var hensikten med det innlegget. For det første, de to setningene har jo ikke noen sammenheng. For det andre, den gjennomsnittlige gameren er 25 år, og for det tredje, har du noe erfaring med maskiner fra M$. Så var ver hensikten bak innlegget ditt igjen? Hva det hele kun en mulighet for å klage litt mer på M$, for å være ærlig er jeg drit lei slike innlegg, har du ikke en X360, like ikke X360, så kan man jammen meg unngå å poste i tråder om X360 også.

Lenke til kommentar
Fader meg for en dritt maskin M§ har laget denne gangen. En etter en kneler jo...

5872556[/snapback]

Hvor gammel er du? :)

5872575[/snapback]

Når man lager en spillkonsoll så er det hovedsaklig barn og unge man legger vekt på, alder spiller da ingen verdens rolle her. Microsoft har alltid hatt en del problemer

med at maskinene deres fryser og 360 er intet untak. :hrm:

5897739[/snapback]

 

Barn og unge ja, det er moro å dra påstander ut av den plassen sola aldri skinner, eller hva? ;)

 

Tall fra undersøkelser viser faktisk at de fleste som spiller (og kjøper) spill er i slutten av tjueårene. Dette hadde du visst hvis du hadde sjekka litt rundt i stedet for å tro på eldgamle myter. Her en nyttig link med litt fakta til deg: http://www.theesa.com/facts/top_10_facts.php

Her er to undersøkelser om alder og spill: http://www.usatoday.com/tech/news/2004-05-...ographics_x.htm

http://cbs2chicago.com/entertainment/enter..._023070322.html

 

Og at MS alltid har hatt problemer med at maskinene deres fryser vil jeg også se litt fakta om, for denne påstanden virker like lite gjennomtenkt som den forrige. Er det Xbox(1) du tenker på her, eller er det operativsystemet Windows, som slettes ikke er en maskin?

Lenke til kommentar

Men denne høye gjennomsnittsalderen på personer som spiller har nok en annen grunn enn at det sitter en haug med 30-40 åringer å spiller i tillegg til alle oss under 30.

Grunnen er at det er veldig mange foreldre som kjøper konsollene, altså foreldrene er kjøperne, noe som gjør gjennomsnittsalderen på kjøperen høyere enn gjennomsnittet for selve spilleren.

Jeg leste en gang at gjennomsnittsalderen på Gamecube kjøperen var 29 år. Ehhh... Jeg er 25, og jeg kjenner ingen eldre enn meg som har en Gamecube, men jeg vet mange som er fra 5-12 som har gamecube, og noen få eldre enndet, så den gjennomsnittsalderen for konsollkjøperen er ubrukelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Men denne høye gjennomsnittsalderen på personer som spiller har nok en annen grunn enn at det sitter en haug med 30-40 åringer å spiller i tillegg til alle oss under 30.

Grunnen er at det er veldig mange foreldre som kjøper konsollene, altså foreldrene er kjøperne, noe som gjør gjennomsnittsalderen på kjøperen høyere enn gjennomsnittet for selve spilleren.

Jeg leste en gang at gjennomsnittsalderen på Gamecube kjøperen var 29 år. Ehhh... Jeg er 25, og jeg kjenner ingen eldre enn meg som har en Gamecube, men jeg vet mange som er fra 5-12 som har gamecube, og noen få eldre enndet, så den gjennomsnittsalderen for konsollkjøperen er ubrukelig.

5898069[/snapback]

Ugylidg argument. Gjennomsittsalderen på gameren er like under 30 år. Ser man på gjennomsnittskjøperen, er den en del høyrere, grunnet at mange foreldre kjøper, men de er altså ikke gamere. Her må man som sagt skille, og det har man selvsagt gjort i undersøkelsene. At du ikke kjenner noen over 25, er forsåvdt ikkenoe argument heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...