Gå til innhold

Der tok 360 kvelden


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neste gang kan det være lurt å la den ligge før man flytter den tilbake slik at den ikke blir ødelagt. Den kan lett det den har jeg hørt . Særlig hvis DVDplata står i når  man spiller. Synd man ikke kan kopiere spillene til hardisken i stedet.

5898256[/snapback]

 

Ja det er jo rikelig med plass til dette på vår flotte 20GB HDD :innocent: Du meiner meir bruk av cache sikkert? Det har vi sekulert i korfor det ikkje blir gjort meir bru av dette.

Lenke til kommentar

ser ut som min 360 må inn til MS..........har mista profile på maskina dvs game save/achivements osv.Fikk 3 røde blink ved oppstart.....skrudde av og deretter på igjen.Starta som normalt men bilde frøs 15 min senere

Orker ikke sjekke mere nå da jeg skal opp TIDLIG........må vel ringe support i morgen tenker jeg.

Lenke til kommentar
Jeg sitter og små håper på red ring of death, støyen gir jeg blanke i, men det er selve hakkinga under avspilling av dvd filmer og etter slep i lyd (det er til å rive av håret når man ser munnen bevege seg og lyden kommer etter 1-2 sec)

5958671[/snapback]

 

Prøvd å endre til 50/60 hz eller Widescreen? Funket her :!:

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Pussig sammentreff at denne tråden skulle være aktuell akkurat nå. Har nettopp sittet med en kamerat og spilt Gears Of War i flere timer, coop campaign. Hva spillet angår, var det helt konge, men opplevelsen ble litt sabotert.

 

Sabotasjen kom i form av tidligere nevnte frysninger, dog muligens av en litt annen art. Det var nemlig ingen røde lys inne i bildet, og klikkene kom med cirka en halvtimes mellomrom. Merkelig nok har det ikke forekommet før, iallefall ikke ifølge min bror, som eier boksen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...