Gå til innhold

Der tok 360 kvelden


Straffa

Anbefalte innlegg

Hvordan vet dere at det er helt nye maskiner dere fikk tilbake?Jeg var nemlig gjennom akkurat det samme på akkurat samme tidspunkt som bl.a BlasterFX hvis jeg ikke husker helt feil, og det var i hvertfall er gammel reparert maskin jeg fikk tilbake, produsert november 2005 og bråker like herlig  :thumbdown:

5874804[/snapback]

 

Man ser det på skuffen til DVD rom'en (det er to typer) når den er åpen. Jeg hadde gammel type nå har jeg ny. Det sies at ny type DVD rom bråker mindre, og det kan jeg bekrefte. Jeg vet også at jeg fikk ny for det var klistremerke på DVD skuffen og plast over feltet for fjernkontroll.

 

~ BlasterFX

5877262[/snapback]

eg måtte og levere inn min 360 på grunn av at den låste seg, og eg fikk en ny maskin tilbake( med den nye samsung dvd rommen ) og 360èn bråker like mye som den gamle. så det er langt i fra en selvfølge at vist du har dvd rom fra samsung og ikke fra hitachi så vil den bråke mindre. har lest at andre og har samme opplevelse. med det sagt så vil eg og si at det er skuffende at så mange 360èr tar kvelden. men hvem kan ærligtalt si det ikke vil skje med ps3 når den kommer ut :tease: uansett xbox 360 er en konge konsoll. "the only choice" for meg værtfall :!:

 

-3000-

Endret av 3000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er jeg akkurat blitt medlem av klubben. Satt og spilte Tony Hawk, da alt plutselig frøs. Dritt, tenkte jeg siden det var en stund siden jeg hadde savet, men maskinen ville ikke starte igjen og de 3 røde lysene blinket mot meg.

 

Så nå blir det vel å ta kontakt med support? Prøvde å gå gjennom den lista med 5-6 ting, men etter å ha tatt ut alt fra boxen og prøvd å trykke powerknappen en del ganger for så å putte alt tilbake igjen, så virker det fremdeles ikke. Kun 3 røde lys.

Lenke til kommentar

Har som sagt fått igjen min og kan gi følgende rapport: Etter å ha testet maskinen har jeg merket at den bråker litt mindre(med Samsung) Men den bråker på en litt annen måte, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det egentlig...

 

Ellers virker den litt kjappere (mulig det var min gamle som var veldig treg bare) og selve reaksonstiden når man starter opp spillet (når den leser cder) er kjappere. Dvs at den ikke bruker så lang tid for å lese inn hvilken cd det er, og den starter liksom bare litt fortere.

 

Er veldig trøtt så hvis posten er litt uoversiktlig eller vanskelig å lese er det bare fordi jeg ikke klarer å konsentrere meg helt ;)

Lenke til kommentar
Tipper det er feilprosent på minst 30% på 360. Jeg kjenner 6 stk som har kjøpt 360, 4 av de har allerede måttet levere tilbake. Helt sykt så elendig kvalitet 360 ser ut til å ha. Særlig med tanke på at Xbox var ganske så robust.

5886865[/snapback]

 

30% høres veldig høyt ut, og en gruppe på 6 stk er for liten til å regne prosenter på da - man må egentlig ha over 100 fordi prosent er av 100.

 

Ved release var ikke prosentandelen så gal, i hvert fall ikke den som ble oppgitt. Men det virker som at med tiden så har flere og flere bokser dukket under så det tallet må da ha steget, kan ikke skjønne annet. Men at hver tredje xbox360 dukker under virker urimelig.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Tror også feilprosenten er høyere enn de berømte 3%, uten at jeg har noe annet grunnlag enn det jeg leser på diverse forum.

 

Det som irriterer meg nå er at også den nye maskinen jeg fikk i erstatning for noen uker siden har begynt og fryse.To ganger bare i går frøs den i PGR3 under spilling.Uansett hvor mye jeg elsker denne maskinen begynner jeg virkelig å miste trua hvis også denne skal gå dukken etterhvert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Du må huske at de som får maskinen sin ødelagt skriker høyt. De ukene jeg var uten X360 klarte jeg å skrive det i flere tråder, og dermed kan det sikkert oppleves som om jeg var flere forskjellige personer...

Dessuten er det ingen grunn for de som har en fungerende manskin å lage utallige tråder der de skryter av at maskinen deres funker fint.

Sammenlikner vi med ps2 og xbox, har det gått en del år, og flere og flere mennesker har komt på nett og dermed blir det flere som skriker og klager på foraer som dette enn for 5-6 år siden...

Lenke til kommentar

xbox er bare en dritt maskin. MS bør holde seg til det de er gode i. PC. dette er bare latterlig. at over halv parten som kjøpte seg en 360 må levere den tilbake å få en helt ny en. boren min kjøpte en og den leverte han tilbake og fikk en ny men så klikka den igjen.

 

en ting skjønner jeg ikke. hvorfor får man det røde lyset? viste MS at maskinen suger så hvis den blir ødelagt kommer det et lys som forteller deg det? latterlig. burn MS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...