Gå til innhold

Der tok 360 kvelden


Straffa

Anbefalte innlegg

Ja så var det min tur da. 3 røde lys og ingenting virker.

Den har aldri fryst før men i dag når jeg spilte Oblivion skjedde det. Jeg restartet boksen og da kom lysene. Har prøvd dra ut strøm, ut med hard disk men ingenting virker. Neste steg er vel å ringe xbox support

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja så var det min tur da. 3 røde lys og ingenting virker.

Den har aldri fryst før men i dag når jeg spilte Oblivion skjedde det. Jeg restartet boksen og da kom lysene. Har prøvd dra ut strøm, ut med hard disk men ingenting virker. Neste steg er vel å ringe xbox support

5872353[/snapback]

 

Jepp, det er nok det. Føler med deg! Vært litt redd i det siste jeg også.. Xboxen har fryst noen ganger! :cry:

Endret av Ingenting
Lenke til kommentar

Hva?

Så MS har laget et dårlig produkt fordi deres, og et par prosent andre maskiner kneler?

Synd for dere, men det er da ikke værre enn å ta kontakt med MS og få en splitter ny maskin?

 

Hadde jeg bøyd meg for slike ting ville jeg ha måttet slutte med både SONY og Nintendo ... det er bare noe man må tåle

Endret av Tøffli
Lenke til kommentar
yess samme skjedde med pcn min:/....

ohhh vent det har den aldri gjort:O

wow rart;)

 

 

 

Xbox suxxx;)

5873051[/snapback]

 

 

Ja, takk og pris at ingen pc-er kneler.

Ingen skjermkort som tar kvelden, ingen harddisker som plutselig klikker, ingen hovedkort som skaper problemer..

 

Det er naturligvis skuffende at såpass mange 360-er tar repærn. Sånt bør ikke skje, men nå er desverre realiteten en annen.

La oss håpe dette er barnesykdommer som kom med de første konsollene på markedet, og at problemet løses kjapt.

 

Når dette er sagt så skal i det minste MS ha ros for at man ikke trenger å gå via andre ledd før konsollen kan bli sendt inn.

En kompis av meg kjøpte seg en PS2 i Spania for to måneder siden. Flytta nå hjem, og for to dager streika den.

Han ringte da support hos Sony og lurte på om det var en løsning på dette problemet. "Siden du har kjøpt den i Spania så må du reise ned dit du kjøpte den, eller evt kjøpe deg en ny en." Whaaaat?

 

Og: Dette er IKKE et "Xbox rulez, PS suxxxxx" innlegg.

MS har gjort en dårlig jobb både i forkant av-, under og etter lansering av konsollen, men jeg sitter også igjen med såpass mange gode opplevelser med konsollen at jeg ikke tar del i hylekoret.

 

Avanore: Du har naturligvis all grunn til å være forbanna :( Har min fulle sympati!

Lenke til kommentar

Ja, klart det. Det er jo en selvfølge at ting ikke virker som det skal. Det er ikke snakk om noen få maskiner når man ser gang på gang at folk kommer her på forumet og sier maskinen dems ikke starter. Eller fryser plutselig under spilling. Eller går for varm.

 

Mye mer problemer med Xbox 360 enn det var med Xbox eller PS2.

Lenke til kommentar

Kjøpte min konsoll på release og sendte den inn for 2 uker siden grunnet frysing samt problem med grafikk. Har fått den igjen nå og er fornøyd med tjenesten MS tilbyr ved å hente og frakte den med UPS...

Men det har vært grusommt mange med konsoller som har tatt kvelden i det siste, og sånn skal det absolutt ikke være. Får liksom ikke samme kvalitetsfølelsen over konsollen etter at noe sånt har skjedd...

Lenke til kommentar
Ja så var det min tur da. 3 røde lys og ingenting virker.

Den har aldri fryst før men i dag når jeg spilte Oblivion skjedde det. Jeg restartet boksen og da kom lysene. Har prøvd dra ut strøm, ut med hard disk men ingenting virker. Neste steg er vel å ringe xbox support

5872353[/snapback]

 

Dette var virkelig synd for deg. Føler virkelig med deg.

 

Håper du for ordnet maskinen din snart så vi får tatt en chat igjen. Oblivion er så konge at jeg er redd jeg ville revet av meg hår hvis den knela nå hos meg. (Kona er fortsatt på ferie og det gjelder å utnytte all tiden nå..)

 

Hva med dine savegames i Oblivion nå?

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Ja så var det min tur da. 3 røde lys og ingenting virker.

Den har aldri fryst før men i dag når jeg spilte Oblivion skjedde det. Jeg restartet boksen og da kom lysene. Har prøvd dra ut strøm, ut med hard disk men ingenting virker. Neste steg er vel å ringe xbox support

5872353[/snapback]

 

Dette var virkelig synd for deg. Føler virkelig med deg.

 

Håper du for ordnet maskinen din snart så vi får tatt en chat igjen. Oblivion er så konge at jeg er redd jeg ville revet av meg hår hvis den knela nå hos meg. (Kona er fortsatt på ferie og det gjelder å utnytte all tiden nå..)

 

Hva med dine savegames i Oblivion nå?

 

Dr Peedee

5873411[/snapback]

 

Savegames og kontoen ligger på hard disken. Den sender jeg ikke av gårde. De skal kun ha boksen

Lenke til kommentar
Kjøpte min konsoll på release og sendte den inn for 2 uker siden grunnet frysing samt problem med grafikk. Har fått den igjen nå og er fornøyd med tjenesten MS tilbyr ved å hente og frakte den med UPS...

Men det har vært grusommt mange med konsoller som har tatt kvelden i det siste, og sånn skal det absolutt ikke være. Får liksom ikke samme kvalitetsfølelsen over konsollen etter at noe sånt har skjedd...

5873344[/snapback]

 

De sa over telefon at det kunne ta 2 uker. Hvor lenge måtte du vente?

Lenke til kommentar
Hva?

Så MS har laget et dårlig produkt fordi deres, og et par prosent andre maskiner  kneler?

Synd for dere, men det er da ikke værre enn å ta kontakt med MS og få en splitter ny maskin?

 

Hadde jeg bøyd meg for slike ting ville jeg ha måttet slutte med både SONY og Nintendo ... det er bare noe man må tåle

5873183[/snapback]

Det er ikke lov å ha bilde i signatur :)
Lenke til kommentar
Kjøpte min konsoll på release og sendte den inn for 2 uker siden grunnet frysing samt problem med grafikk. Har fått den igjen nå og er fornøyd med tjenesten MS tilbyr ved å hente og frakte den med UPS...

Men det har vært grusommt mange med konsoller som har tatt kvelden i det siste, og sånn skal det absolutt ikke være. Får liksom ikke samme kvalitetsfølelsen over konsollen etter at noe sånt har skjedd...

5873344[/snapback]

 

De sa over telefon at det kunne ta 2 uker. Hvor lenge måtte du vente?

5873913[/snapback]

 

Tok akkurat 2 uker og 3 dager. Sendte den inn på fredags morgen og fikk den mandag 2 uker etter...

 

Jeg byttet ut hele boksen med en ny og det tok lenger tid en ventet grunnet at de i Tyskland måtte vente på en ny leveranse fra USA + at de hadde problemer med systemet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...