Gå til innhold

TES: Tråden om små ting du lurer på -Mulige Spoilers-


Anbefalte innlegg

hmm, har du prøvd å bare vente f. eks 1 min (i virkeligheten) før du går inn døra, uten å f.eks trykke T og vente i 1 time? :)

5896475[/snapback]

nei det har jeg ikke prøvd..får vel prøve det på den nye saven min da:P

 

har du gjort den questen?

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvordan stenger man gaten i qvach eller hva det het, jeg har løpt inn men det er små folk der som bare dreper meg vis jeg prøver.

kan noen hjelpe?

5896736[/snapback]

 

meningen er at du skal gå in i hoved tårnet..gå til toppen og når du er der skal du ta sigil stone eller hva den nå heter..hvis det er for vanskelig kan du jo prøve og skifte vanskelighetsgrad..(hovedtårnet er det største) du må mest sansynlig gå i d mindre tårnene for og åpne noen gater til hoved tårnet..vanskelig og forklare alt..håper at du klarer det :thumbup:

Endret av xitto
Lenke til kommentar
I ca alle byer.

5896197[/snapback]

 

det var et utrolig dårlig svar... jeg lurer på hvor. dvs hvem skal jeg snakke med og hvor i byen holder de til?

5896803[/snapback]

 

Er vel en fire - fem byer du kan joine fighters guild i. Da går du selvfølgelig til Fighters Guilden i den byen og snakker med "sjefen" Jeg joinet FG i Anvil :)

Lenke til kommentar
Hei alle sammen!

 

Har akkurat fått et quest i Fighters Guild, der jeg må skaffe 5 porsjoner av Ectoplasm. Har fått en før, da jeg drepte et spøkelse, men hvor bør jeg gå for å finne disse?

5866463[/snapback]

 

Hei.

 

Dersom du ikke har gjort mansion questen i Anvil er det et fint sted å samle Ectoplasm. Bare kjøpe huset for 5000, og sove i det, så kommer spøkelsene ;)

 

Ellers om du har gjort den, er det ett haunted ship nede på doc'en i Anvil, ellers kan du jo vandre rundt i villmarken til du finner en dungeon(tombe), de har ofte ett par spøkelser også.

Lenke til kommentar
hvordan trener eg skillen som heter Armorer?? har den som Major skill, men vet ikkje kordan eg trener den :S

5873974[/snapback]

 

 

Ett lite tips der, kjøp masse hammere hos en smed. Equip full armor sett, INGEN magiske deler. Så underveis i en quest/dungeon, reparer delene dine. Jeg holdt på slik til jeg kom meg til lvl50 armorer, så equippa jeg magiske armors (siden jeg kan reparere de selv med lvl50+)

Lenke til kommentar
I ca alle byer.

5896197[/snapback]

 

det var et utrolig dårlig svar... jeg lurer på hvor. dvs hvem skal jeg snakke med og hvor i byen holder de til?

5896803[/snapback]

 

som holst84 sa, du joiner hos fighters guild. Dersom du ikke vil løpe rundt hele byen for å lete etter FG, så kan du spørre en vakt med inngangsporten til byen om directions ;)

Lenke til kommentar

Dette spørsmålet så jeg ikke har blitt stilt her:

 

Når jeg tar screenshots, ønsker jeg ikke å ha med UIet på de (kompasset og alt de andre). Jeg har sett en kommentar om en console command, men det var visst mer gjetning enn noe annet, og jeg ser den ikke nevnt når jeg skriver /help i console.

 

Så, vet noen hvilken console kommando jeg skal bruke for å slå UIet av og på, d.v.s. før og etter screenshot grabs?

 

 

Edit:

Takk for svar, hadde håpet det var noe som fjernet alt, men bedre enn ingenting :)

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
Jeg driver med questet "Allies of Bruma" eller hav det heter, og skal nå stenge Obliviongaten utenfor Anvil. Problemet er imidlertid at jeg ikke kommer til det tredje tårnet hvor jeg faktisk stenger av gaten. Noens om vet hvordan jeg kommer dit?

5896614[/snapback]

 

du -->MÅ<-- inn i alle d små tårnene først..jeg ser for meg at du ikke kommer videre fordi det er sånne gater som stenger for..da skal du gå opp i små tårnene og åpne. De

tårna er ikke der for pynt..seff er det noen av de tårna som er fange tårn da..

men jeg råder deg og gå inn i alle små tårna :yes:

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Spm. ang. The Dark Brotherhood:

 

Er "Listener" den høyeste rangen? Når man må gå å hente den lista hver uke... For hvis d er d, kan den lista bare bli der:p (mens jeg har penger hvertfall=) )

 

 

Hva er forresten maks level? Går ut i fra den går mye lenger enn 20, som jeg er vant til fra andre rpg... Siden jeg er 18 nå, og har ikke gjort en pøkk :D

 

Og er det en smart måte å finne ut hvilken "Fighters Guild" som trenger meg? Lenge siden jeg gjore noe for de, og har glemt hvem jeg skal til... Finner det ikke i Quest log'n hell, verken finished eller den vanlige...

 

Det siste jeg gjorde, hvertfall tro det var det, var å finne en kis som ikke hadde fullført kontrakten sin... (dårlig til å huske by-navnene desverre =) )

 

5885983[/snapback]

 

jeg tror det er 2 sånne quests med han som ikke har fullført questn sin..men hvis du er på den første så tror jeg at du skal til enten ceydinhal eller..eller anvil..så vidt jeg husker

Endret av xitto
Lenke til kommentar
er i paradise nå, men mangel på pil som indikerer rettning til han dere fyren jeg skal kverke plager meg. hvor er han? noen som kan hjelpe?

5897777[/snapback]

 

 

 

*SPOILER*

 

 

 

Du må gjore et quest for den Dremora-typen du møter på,

når du har gjort det skal du inn i "The flooded grotto" og snakke med han igjen.

Da får du "nøkkelen" til døra videre.

Lykke til

Lenke til kommentar
Spm. ang. The Dark Brotherhood:

 

Er "Listener" den høyeste rangen? Når man må gå å hente den lista hver uke... For hvis d er d, kan den lista bare bli der:p (mens jeg har penger hvertfall=) )

 

 

Hva er forresten maks level? Går ut i fra den går mye lenger enn 20, som jeg er vant til fra andre rpg... Siden jeg er 18 nå, og har ikke gjort en pøkk :D

 

Og er det en smart måte å finne ut hvilken "Fighters Guild" som trenger meg? Lenge siden jeg gjore noe for de, og har glemt hvem jeg skal til... Finner det ikke i Quest log'n hell, verken finished eller den vanlige...

 

Det siste jeg gjorde, hvertfall tro det var det, var å finne en kis som ikke hadde fullført kontrakten sin... (dårlig til å huske by-navnene desverre =) )

 

5885983[/snapback]

 

jeg tror det er 2 sånne quests med han som ikke har fullført questn sin..men hvis du er på den første så tror jeg at du skal til enten ceydinhal eller..eller anvil..så vidt jeg husker

5897629[/snapback]

 

 

Var det ikke i lejawin eller hva det nå heter?

 

EDIT: (SPOILER)

Nr1:

Modryn Oreyn has told me that as my first duty, I am to find out why Maglir has defaulted on a contract he was given near Skingrad.

 

Maglir can be found inside an inn. He'll tell you the job was too dangerous for that kind of money, but you're welcome to finish it.

 

Nr2:

Modryn Oreyn has told me to go to Bravil and find out why Maglir has defaulted on another contract.

 

When you go to Bravil, you can find out Maglir is on a tavern called the Lonely Suitor Lodge. Visit the fool and have a chat with him.

 

 

Så vi husket feil begge to, hihi.

Endret av kennethx
Lenke til kommentar

IGN har lagt ut en god del info.

 

ADVARSEL, HØY SPOILER FAKTOR:

http://faqs.ign.com/objects/702/702493.html

 

 

EDIT:

denne var jo litt artig! :D

 

http://video.google.com/videoplay?docid=-6725982775384655212

 

EDIT igjen...

 

Ok, kan noen forklare akkurat hvor jeg får tak i lockpicks uten å være med i noen spesiell guild eller kult? Hørte det var en i Bruma, men streifet rundt i hele byen, men fant ingen folk som solgte lockpicks.

5884544[/snapback]

 

Her er en video som viser lockpickings teknikk.

http://media.putfile.com/Lockpick35

 

Trixet er at når tappen beveger seg opp saktere, så betyr det at den kommer til å bli oppe litt lengre, og da har du god tid til å trykke, og fortsette til neste. Med litt øving på denne teknikken er det vel byebye auto attemt, og mye mindre forbruk av lockpicks :)

Endret av kennethx
Lenke til kommentar

Spør nok en gang, siden jeg føler at jeg sitter litt fast i spillet nå uten noe å gjøre.

 

Sliter fortsatt med Thiefs Guild questet der jeg skal stjele boka "Lost histories of Tamriel". Jeg er ganske sikker på at questet er delvis bugget, da verken fangen/tyven jeg skal snakke er i fengselet, ei heller er det noe hoffbuttler jeg kan snakke med ang jobb i slottet.

 

Så.. Er det noen som kan forklare meg hvor jeg kan finne boka? Slik at jeg kan stjele den direkte.

 

Tusen tusen takk for svar! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...