Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Det er jo ikke noe problem da siden det bare er å koble til den medfølgende USB-kabelen til din PC og oppgradere (firmware/software) selv på Sony Ericsson sine nettsider.

Du trenger ikke det lenger, du kan bare gjøre det med mobilen, den finner ut om du har den nyeste FW, har du ikke det, laster den det automatisk ned via EDGE, evt 3G nettet.

:)

6242030[/snapback]

 

Nå vil jeg ikke snakke om andre mobiler på denen tråden, men vet du

om dette er en funksjon de fleste kommende SE mobiler vil få?

hvis så så er dette digg:P

 

Men åssen vil det funere har du noe info om dette(vil den søke automatisk?)

 

Nokia burde lære noe av SE når det gjelder firmware oppdateringer,

er litt slit å levere inn mob for bare å få oppgr firmware.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er kun ment som et godt råd. Ikke bruk studielånet ditt til mobil!!

Jeg vet at du sikkert har veldig lyst på mobilen men det studielånet skal betales tilbake engang og trust me det er ikke bare bare.

Som sagt dette er råd jeg gir fra min egen erfaring, det her er ingen "voksen preken".

De 3600,- kronene kan du bruke til mye annet nyttig enn mobil telefon. :)

Endret av m3
Lenke til kommentar
Dette er kun ment som et godt råd. Ikke bruk studielånet ditt til mobil!!

Jeg vet at du sikkert har veldig lyst på mobilen men det studielånet skal betales tilbake engang og trust me det er ikke bare bare.

Som sagt dette er råd jeg gir fra min egen erfaring, det her er ingen "voksen preken".

De 3600,- kronene kan du bruke til mye annet nyttig enn mobil telefon. :)

6243805[/snapback]

 

Dette kommer jo an på prioritering da. Trenger man ny telefon så finnes det vel verre å innvestere i enn K800. ;)

Lenke til kommentar

Ja, og de penga forsvinner uansett. Den jeg har nå er forhistorisk, så jeg trenger virkelig en ny. Men nå tjener jeg ganske godt på den sommerjobben og da :)

 

Så meg ut K800 for lenge siden, og i dag fant jeg denne tråden, og nå viser det seg altså at den er rett rundt hjørnet. Passer meg bra..

Lenke til kommentar
Det er jo ikke noe problem da siden det bare er å koble til den medfølgende USB-kabelen til din PC og oppgradere (firmware/software) selv på Sony Ericsson sine nettsider.

Du trenger ikke det lenger, du kan bare gjøre det med mobilen, den finner ut om du har den nyeste FW, har du ikke det, laster den det automatisk ned via EDGE, evt 3G nettet.

:)

6242030[/snapback]

 

Nå vil jeg ikke snakke om andre mobiler på denen tråden, men vet du

om dette er en funksjon de fleste kommende SE mobiler vil få?

hvis så så er dette digg:P

 

 

Men åssen vil det funere har du noe info om dette(vil den søke automatisk?)

 

Nokia burde lære noe av SE når det gjelder firmware oppdateringer,

er litt slit å levere inn mob for bare å få oppgr firmware.

6242955[/snapback]

 

 

Ja, dette er noe som vil bli/er standard på alle nye SE modeller.

Du kan velge om du vil søke om det er kommet ny FW, eller om du vil bli påminnet å søke om dette hver mnd, eller ved oppstart.

meget kjekt ja.

:)

Lenke til kommentar
Nokia burde lære noe av SE når det gjelder firmware oppdateringer,

er litt slit å levere inn mob for bare å få oppgr firmware.

6242955[/snapback]

Nokia er også på vei med FOTA (Firmware Over The Air), da først på deres avanserte symbian-modeller. Enig i at dette er på tide.

 

Funket aldri når jeg prøvde med W900i.

Lenke til kommentar
Nokia burde lære noe av SE når det gjelder firmware oppdateringer,

er litt slit å levere inn mob for bare å få oppgr firmware.

6242955[/snapback]

Nokia er også på vei med FOTA (Firmware Over The Air), da først på deres avanserte symbian-modeller. Enig i at dette er på tide.

 

Funket aldri når jeg prøvde med W900i.

6254288[/snapback]

 

Endelig! FW-oppgradering på egenhånd er utrolig snedig!

Lenke til kommentar
Nokia burde lære noe av SE når det gjelder firmware oppdateringer,

er litt slit å levere inn mob for bare å få oppgr firmware.

6242955[/snapback]

Nokia er også på vei med FOTA (Firmware Over The Air), da først på deres avanserte symbian-modeller. Enig i at dette er på tide.

 

Funket aldri når jeg prøvde med W900i.

6254288[/snapback]

 

 

Åssen nye mobiler da, fra og med N73 og videre?

Mener å huske at N80 på ikke ferdige versjoner hadde

FOTA i menyene men slutt produktet ikke fikk den funksjonen.

 

Edit: Dette ble kanskje litt offtopic. beklager:P

Endret av adilr82
Lenke til kommentar
Spennende å se hva som skjer idag med komplett, amentio og andre nettbutikker som har ubekreftet dato idag. Tipper den blir utsatt 1-2 uker til fra dem i løpet av dagen, men levert nå i håpet - så får vi se  :blush:

6272501[/snapback]

 

Jeg snakket med KP-Teknikk igår iArendal, og de pleier å være en av de første til å ho mobilene inne i butikken. Ifølge dem, så kommer M600 neste uke og K800 i begynnelsen av juli.

 

Men det trenger jo ikke å gjelde nettbutikkene, dog det skulle ikke være noe grunn for at de får først.

 

Jeg har ventet like lenge som dere, men har en K750 og funker greit... men det var det med byttesyken da. :)

Lenke til kommentar

Dette tror jeg.

 

Følgende informasjon har jeg hentet inn

- Sony Ericsson sier den vil bli lansert i dette kvartal, som betyr at det vil skje i løpet av Juni måned

- Komplett.no sier nå i e-post til meg at de forventer den i midten eller slutten av Juni.

- Espectra som selger nye mobiltelefoner på finn.no sier at de har fått bekreftet leveringsdato på M600i til 19.6.2006

- http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...527&pos=1&tot=1

- M600i vil mest sannsynlig lanseres etter eller samtidig som K800i siden den står etter K800i på produktlisten til Sony Ericsson

 

 

Derfor tror jeg den blir lansert i rundt 19.6

 

----------------------------------------------------------------------------------------

Mail fra Sony Ericsson:

----------------------------------------------------------------------------------------

 

Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center.

 

Sony Ericsson K800i planeres å lanseres under dette kvartal i år.

Vi har dessverre ingen nærmere lanseringsdato.

 

 

 

 

Med vennlig hilsen

/Elin Hærnes

Sony Ericsson Call Center

 

 

www.sonyericsson.com/fun

registrer deg nå for tilgang til supert innhold og fantastiske Web og WAP

tjenester

 

Ta gjerne kontakt med Sony Ericsson Call Center igjen, hvis du ønsker

ytterligere assistanse.

Besøk også våre websider på http://www.sonyericsson.com for mere informasjon og

support på våre produkter mailto:[email protected]

 

Spørsmål:

Subject: Telefoner

Product: K750i

 

Opinion: Utgivelse av SE K800i

Jeg vet ikke om dette spørsmålet er riktig plassert, hvis ikke kan du sende det

videre?

Jeg lurer på om dere har satt opp noen utgivelsedato for SE K800i. Vil det være

mulig at den kommer i løpet av Juni måned?

 

----------------------------------------------------------------------------------------

Mail fra Komplett.no

----------------------------------------------------------------------------------------

 

Hei

 

Den kommer ikke i morgen dessverre, datoen på siden vil nok snart bli forandret,

venter denne i midten/slutten av juni.

 

Mvh TN

Komplett.no - Salg. tlf: 33 47 14 00,

http://www.komplett.no

 

 

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------

Endret av Kjstokka
Lenke til kommentar
Det var en feilmelding, husker ikke helt hva. Husker og at en del andre fikk samme feilmelding.

 

Ingen grunn til å tro at det blir samme feil på K800i, da SE's FOTA-tjeneste vel allerede fungerer greit.

6262545[/snapback]

 

Ikke så lenge siden de laget en ny oppdateringstjeneste :) Du kan nå oppgradere ca alle telefoner siden T300 sin tid, ikke verst! Jeg har aldri hatt noe problem med oppdateringen hos meg på tross av at jeg ikke tilfredstilte minimumskravene som fultt batteri og windows xp med servicepack 1 eller nyere.

Lenke til kommentar
Dette tror jeg.

 

Følgende informasjon har jeg hentet inn

- Sony Ericsson sier den vil bli lansert i dette kvartal, som betyr at det vil skje i løpet av Juni måned

- Komplett.no sier nå i e-post til meg at de forventer den i midten eller slutten av Juni.

- Espectra som selger nye mobiltelefoner på finn.no sier at de har fått bekreftet leveringsdato på M600i til 19.6.2006

  - http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...527&pos=1&tot=1

  - M600i vil mest sannsynlig lanseres etter eller samtidig som K800i siden den står etter K800i på produktlisten til Sony Ericsson

 

 

Derfor tror jeg den blir lansert i rundt 19.6

 

----------------------------------------------------------------------------------------

Mail fra Sony Ericsson:

----------------------------------------------------------------------------------------

 

Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center.

 

Sony Ericsson K800i planeres å lanseres under dette kvartal i år.

Vi har dessverre ingen nærmere lanseringsdato.

 

 

 

 

Med vennlig hilsen

/Elin Hærnes

Sony Ericsson Call Center

 

 

www.sonyericsson.com/fun

registrer deg nå for tilgang til supert innhold og fantastiske Web og WAP

tjenester

 

Ta gjerne kontakt med Sony Ericsson Call Center igjen, hvis du ønsker

ytterligere assistanse.

Besøk også våre websider på http://www.sonyericsson.com for mere informasjon og

support på våre produkter mailto:[email protected]

 

Spørsmål:

Subject: Telefoner

Product: K750i

 

Opinion: Utgivelse av SE K800i

Jeg vet ikke om dette spørsmålet er riktig plassert, hvis ikke kan du sende det

videre?

Jeg lurer på om dere har satt opp noen utgivelsedato for SE K800i. Vil det være

mulig at den kommer i løpet av Juni måned?

 

----------------------------------------------------------------------------------------

Mail fra Komplett.no

----------------------------------------------------------------------------------------

 

Hei

 

Den kommer ikke i morgen dessverre, datoen på siden vil nok snart bli forandret,

venter denne i midten/slutten av juni.

 

Mvh TN

Komplett.no - Salg. tlf: 33 47 14 00,

http://www.komplett.no

 

 

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------

6272793[/snapback]

 

Der kom mailen fra komplett.no. Bla bla bla, oppdatering bla bla bla ny dato 29/6. Like greit de satt den så langt, slipper man gå og irritere seg over at den blir utsatt igjen. :mad:

Lenke til kommentar
Heh, det er litt morsomt at CDON har gått stikk motsatt vei av Komplett og de andre. De begynte med en antatt dato på 15.08, flyttet seg så til 01.08, og nå står det 01.07.

6273138[/snapback]

 

Det er bra! Da gir de ikke kundene urealistiske forventninger!

Lenke til kommentar

Bare litt OT:

Hva skjer med telefonen om man oppdaterer den og batteriet ikke er fulladet?

Jeg gjorde det en gang :blush: og etter det synes jeg batterilevetiden er blitt dårligere :ermm:

Kan den prosessen evt reverseres?

 

Topic:

Gleder meg til telefonen kommer. det at leveringsdatoene flytter seg må vi nesten bare leve med, siden SE selv ikke klarer å si når den kommer. Men syns dete r noe "smålig" av nettbutikkene og si en dato og fremskynde den hele tiden, særlig når de ikke har noe peiling på når den kommer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...