Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Støtter denne MDS-60? musikkhøytalere.. har bestilt  så håper den passer.. så den ikke på lista, men så at k750 passa og w810 så da må vel k800 også passe?

Min er bekrefta 26 får den seinest 27 :D (26/06-2006)

6345638[/snapback]

 

Ja, den gjør den.

MDS-60 blir bare plugget inn i fast porten, fikk de idag, prøver de nå, sinnsykt kule, og så små.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Støtter denne MDS-60? musikkhøytalere.. har bestilt  så håper den passer.. så den ikke på lista, men så at k750 passa og w810 så da må vel k800 også passe?

Min er bekrefta 26 får den seinest 27 :D (26/06-2006)

6345638[/snapback]

 

Ja, den gjør den.

MDS-60 blir bare plugget inn i fast porten, fikk de idag, prøver de nå, sinnsykt kule, og så små.

:)

6345714[/snapback]

 

Ja, de er sinnsykt freshe, kjøpe de samme dag de kom til Norge for ca 1 måned siden og har brukt dem mye i parken osv. Folk er veldigimponert i lydkvaliteten - veldig bra kjøp :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har ringt Siba og han kunne faktisk bekrefte at den allerede hadde kommet på lager i Tele2 bundle...Min levereandør var ganske sikker på at mine to kommer før helgen... :)

6346937[/snapback]

Veldig rart at det står en svær banner på siden med skriften: Forhåndsbestill nå... og bilde av Tele2-logoen da. ;)

Lenke til kommentar
Hvor? 1414141414

6348374[/snapback]

 

Han mener på siba.no

 

klikk på lagersaldo så står det at dem har på lager

sist oppdatert for ca 1 time siden:)

6348411[/snapback]

Hvor står lageret på siden i det hele tatt?

6348588[/snapback]

 

Klikk på banneren med K800 forhåndbestilling deretter rett under kjøp knappen finner du lagersaldo

Lenke til kommentar
Kommer uke 37 står det! Er det denne uka?

6348622[/snapback]

 

Nei, vi er i uke 25 nå.

6348698[/snapback]

For meg står det uke 27 med klare store bokstaver! på bilde. men rart at det står at den er på lager når det da står at den skal komme i uke 27! jaja var det ikke bmwm3 som sa uke 26 for lenge sia og mener fortsatt det, og det ser da ut til og stemme ganske bra... så nå kommer den i løpet av 1-2uker!! :love:

Lenke til kommentar
Hos Telenor kan du ha fastpris på 549,- (469,- + mva for bedriftskunder) som inkluderer fri bruk av GPRS/EDGE/UMTS og Trådløs Sone. Ellers er det maks 50 kr pr døgn for datatrafikk.

 

Hos NetCom er det vel 25 kr mnd + maks 20 kr pr dag.

6350347[/snapback]

Telenor sitt koster 549,- ja og da er alt det inklusiv... en fin avtale som de som er rundt på hoteller og slikt hvertfall. Og også fordi som bruker den ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...