Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Vet at one2com har satt datoen til 15.06.06 tror d er en ganske realistisk dato for når telefonen kommer...

 

Men jeg tipper at d blir slik som med Z530 at de sier at den skal lanseres men så klarer de ikke og levere nok telefoner etter all etterspørselen. Tipper dere må vente ihvertfall en god uke før dere får telefonene deres...

6231594[/snapback]

 

Orderen min fra netshop ligger og flyter på 14.06.06 for øyeblikket, kanskje dette er teh dato?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet at one2com har satt datoen til 15.06.06 tror d er en ganske realistisk dato for når telefonen kommer...

 

Men jeg tipper at d blir slik som med Z530 at de sier at den skal lanseres men så klarer de ikke og levere nok telefoner etter all etterspørselen. Tipper dere må vente ihvertfall en god uke før dere får telefonene deres...

6231594[/snapback]

 

Orderen min fra netshop ligger og flyter på 14.06.06 for øyeblikket, kanskje dette er teh dato?

6232795[/snapback]

 

Hvor ser du 14.06 som lev.dato? La inn ordre hos Netshop for en stund siden (ligger inne som en av de første 35 fikk jeg vite) men leveringsdato hos meg står på 29.06..

Lenke til kommentar

Hvor ser du 14.06 som lev.dato? La inn ordre hos Netshop for en stund siden (ligger inne som en av de første 35 fikk jeg vite) men leveringsdato hos meg står på 29.06..

6235722[/snapback]

 

På min ordrestatus vel, den er enda usikker (rød) så en kan jo egentlig ikke vite.

Ja, var rimelig tidlig ute.

Lenke til kommentar

Hvor ser du 14.06 som lev.dato? La inn ordre hos Netshop for en stund siden (ligger inne som en av de første 35 fikk jeg vite) men leveringsdato hos meg står på 29.06..

6235722[/snapback]

 

På min ordrestatus vel, den er enda usikker (rød) så en kan jo egentlig ikke vite.

Ja, var rimelig tidlig ute.

6236248[/snapback]

 

Jeg hørte 27 juni uoffisielt i dag.

Lenke til kommentar
27. Juni? Off.. SE kommer til å tape stort på det vil jeg tro.. Nå som N73 også kommer.. Jeg solgte min K750i for 2 uker siden, i håp om å få K800i fort.

 

Sitter nå med en veldig sliten Noika 5100  :w00t:

 

Men når det drøyer så lenge så blir det nok en N73 på meg.

6237037[/snapback]

 

Tviler på at N73 kommer ut før K800i. N73 ligger ikke ute med priser på nettet engang enda. Prisguiden til Amobil ligger ute med priser på mobiltelefonene 4-6 uker før de blir sluppet. Derfor tror jeg K800i vil ha vært ute i handelen over en måned før N73 kommer i begynnelsen av august(min antagelse).

Endret av tommo21
Lenke til kommentar
Jeg snakket med en fyr på telebutikken i gjøvik, å han sa K800 lå på levrandør listene deres til den 17 Juni, det betyr at den er i butikken den 18-19 tenker jeg..  N73, er nok ikke å få tak i før rundt slutten av juli, begynelsen av august...  ;)

6237312[/snapback]

 

Du kan like godt spørre en papegøye som å spørre gutta på telebutikken på CC. De har NULL peiling på alt.(hvis det var der du var)

Lenke til kommentar
Jeg snakket med en fyr på telebutikken i gjøvik, å han sa K800 lå på levrandør listene deres til den 17 Juni, det betyr at den er i butikken den 18-19 tenker jeg..  N73, er nok ikke å få tak i før rundt slutten av juli, begynelsen av august...  ;)

6237312[/snapback]

 

Du kan like godt spørre en papegøye som å spørre gutta på telebutikken på CC. De har NULL peiling på alt.(hvis det var der du var)

6237424[/snapback]

 

Akkurat mitt inntrykk også!

 

Jøss!! Hat-trick fra Gjøvik området her! :p

 

Ettersom det nå begynner å dukke opp fler og fler bilder og snart også tester av K800i, så stemmer nok en release mot slutten av denne måneden. Noe bekymringsfullt var det likevel at en av de store svenske nettbutikkene satte releasedato til 31. juli, men håper og regner med rundt slutten av juni!

Endret av tommo21
Lenke til kommentar

siden denne tråden handler om K800, kanskje vi skal la vær å sutre så over release datoer fra nettbutikker, og "true" med å kjøpe andre mobiler.

K800 kommer i uke 26, N73 kommer senere.

Hva dere kjøper er jo opp til dere, å påsta SE taper på å lansere denne i den eller den uke, blir vel litt ...

:(

 

Ang release datoer er det selvsagt et spill mht datoer, de er kunstige optimistiske og er ment å tiltrekke seg kunder.

Men dette er da ikke noe nytt eller hva?

Det ble ikke plutselig slik, eller er dette den første mobilen dere kjøper?

:hmm:

 

EDGE

Ja, er det noe som viktig er det vel EDGE?

:roll:

Lenke til kommentar
Men hvorfor ingen som nevner Komplett sin dato på 09.06. De er jo som regel først ute med telefoner...

6239345[/snapback]

 

Sorry, men kan ikke være enig der! Måtte vente 3 uker lenger enn andre steder når jeg ventet på K700i derfra og jeg var tidlig med bestillingen min. Ventet også på N80 derfra, men avbestilte den 2 uker etter at den hadde dukket opp hos mange personer her på forumet. Tidlig ute med bestillingen der også, men så vidt jeg vet har de ikke fått inn N80 enda!

 

Den kommer når den kommer. Uansett kjøper jeg aldri mobiltelefoner med en gang. Da kan jeg slippe mange buggs! :p

6239497[/snapback]

 

Det er jo ikke noe problem da siden det bare er å koble til den medfølgende USB-kabelen til din PC og oppgradere (firmware/software) selv på Sony Ericsson sine nettsider. Er det Hardwarefeil(noe det sjeldent er) er det litt verre!

Endret av tommo21
Lenke til kommentar
Det er jo ikke noe problem da siden det bare er å koble til den medfølgende USB-kabelen til din PC og oppgradere (firmware/software) selv på Sony Ericsson sine nettsider.

Du trenger ikke det lenger, du kan bare gjøre det med mobilen, den finner ut om du har den nyeste FW, har du ikke det, laster den det automatisk ned via EDGE, evt 3G nettet.

:)

Lenke til kommentar
Det er jo ikke noe problem da siden det bare er å koble til den medfølgende USB-kabelen til din PC og oppgradere (firmware/software) selv på Sony Ericsson sine nettsider.

Du trenger ikke det lenger, du kan bare gjøre det med mobilen, den finner ut om du har den nyeste FW, har du ikke det, laster den det automatisk ned via EDGE, evt 3G nettet.

:)

6242030[/snapback]

 

Wow, det hadde gått meg hus forbi. Da er det jo enda mindre grunn til å utsette kjøpet p.g.a. angst for bugs o.l. :D

Lenke til kommentar

Ja det er ingen grunn til å utsette mobilkjøpet pga fare for softwarefeil. jeg oppgraderer alltid til siste versjon før jeg tar telefonen i bruk. Jeg liker å kjøpe mobilen før den blir allemannseie og derfor kjøper jeg som regel alltid mobil ved lansering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...