Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan vel si at 95% er hardware og resten software.

men som jeg kan huske, så var det tregere reaksjon på joysticken i første utgave av K750i sin software da den kom ut, og hvis at hardware også slår ut litt etterhvert så blir jo joysticken helt ubrukelig.

Så hvorfor ikke Sony Ericsson skifter "joystick switch" etter de har opplevdt dette her helt siden K500i og kanskje tidligere vet ikke jeg.

Men men ser jo at de har prøvd noe annet ut i W810i.

Får vel leve med det intil videre.

:|

Lenke til kommentar

Er det noen som har hørt noe mer om det kommer en Walkman-versjon av denne telefonen? SE lanserte jo nettopp masse nye telefoner, men ingen av dem hadde kamera på nivå med denne, og alle de gode nye walkmantelefonene til SE er så store :( Liker de på størrelsen til w800/k800 (ikke interessert i klapp-telefon enda, da de fremdeles er såpass teknologisk underlegne sine murstein-brødre :p

 

Etter å ha hatt w800i en stund, er det eneste eg savner et litt bedre kamera, og hvis det hadde kommet en skikkelig walkman-versjon av k800i, ville eg kjøpt den på dagen :dribble:

Lenke til kommentar
Det er vel litt tydelig nå at komplett prøver å melke kunder?

6200748[/snapback]

 

 

Ja, og dette irriterer meg. De holder kundene for narr. Nå har de forandret datoen fire fem ganger, frem og tilbake. Nå har jeg avbestilt og ser hvilken av de andre "store" som først får den på lager.

Lenke til kommentar

Jo lengre det utsettes jo nærmere kommer N73 utgivelse. Å dette er vel den telefonen som kommer til å danke ut K800i mener jeg iallefall.

 

N73 har EDGE og Symbian 60, så hvis det ikke er så mange uker mellom utgivelsesdatoene så venter jeg garantert på N73.

 

Angående Komplett.no, så har de nok vokst seg litt for store. De ligger jo noen 100-lapper over konkurrentene sine på nesten alt. Fikk til og med "kundeblad" i posten i dag. Så jeg tror vel det er på tide å skifte nettbutikk snart ja.

Lenke til kommentar

ja de forvirrer veldig! og som sakt de ligger litt over noen andre på pris. var det ikke noen som sa de skulle ha noen og sende ut i DAG da?? :nei:

og noen som egetlig vet når den kommer? for noen har ikke leverings tid før slutten av juni! er det da den kommer i butikken ellr? :hmm:

for hadde vært greit og vite når de før ann inn hos elkjøp foreks! sånn at jeg får trykka på den litt og så jobber søstra mi der så jeg får rabat! nesten ned til innkjøps pris på noen ting!! :D

og jeg kjøpte jo pc hos komplett er veldig fornøyd men den første jeg fikk var skada så jeg fikk en ny en da!! det tok 1-2uker!! det var litt dorlig! :thumbdown:

 

Edit: forandra litt på teksten(kan være formulert litt rart enda og noen skrive feil enda da) :roll:

Endret av Pernilsen
Lenke til kommentar

Hvis det drøyer helt til slutten av måneden før den kommer, så går jeg nok heller for N73. Da slipper jeg den idiotisk dårlige joysticken og den latterlige tilkoblingen. Og når det gjelder komplett.no?? :thumbdown: Mistet atter en trofast kunde dette året. Som sagt så har N73 alt det K800I har, pluss at den som nevnt tidligere har EDGE og Symbian 60.

Lenke til kommentar

Tror nok jeg heller mer mot K800 på trass av denne venteleken, den er mye penere, og jeg synes SE er bedre både på telefonenes grensesnitt, og på kundeservice.

 

Kanskje jeg avgjør det hele når fullverdige kamerasammenlikninger kommer ut.

 

Har allerede bestilt K800, men hvis N73 kommer først... Taper SE en kunde.

Lenke til kommentar
Jo lengre det utsettes jo nærmere kommer N73 utgivelse. Å dette er vel den telefonen som kommer til å danke ut K800i mener jeg iallefall.

 

N73 har EDGE og Symbian 60, så hvis det ikke er så mange uker mellom utgivelsesdatoene så venter jeg garantert på N73.

 

Angående Komplett.no, så har de nok vokst seg litt for store. De ligger jo noen 100-lapper over konkurrentene sine på nesten alt. Fikk til og med "kundeblad" i posten i dag. Så jeg tror vel det er på tide å skifte nettbutikk snart ja.

6201289[/snapback]

De har nok byttet målgruppe.... fra oss som virkelig kan dette og til de som er lettere og lure. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...