Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Hei

 

Det er nok til dem som ikke har bestillt dem eller ligger langt bak i køen.

Vi tør ikke og bekrefte datoen før vi vet med 100% sikkerhet at vi får dem.

Men vi håper selvfølgelig at de kommer til oss også men vi har ikke fått dette bekreftet enda.

6313618[/snapback]

 

Sendte en ny mail, men har ikke fått noe svar på den...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ringte med vårt hovedlager og de hadde forventet levering 18/6... altså i dag... ikke akkurat at jeg tror på dette, men håper virkelig. :)

 

Skal ringe tidlig i morra og høre.

6331279[/snapback]

 

Lanseringsguiden sier 26.Juni :hmm:

6331314[/snapback]

Ja... dette var overhodet ikke en bekrefta dato, men det er jo nesten ingen datoer vi får... men tror neppe den kommer, men jeg lever i håpet. :)

Lenke til kommentar
Dangaard får den 26/06 så flere butikker bør ha den inne i løpet av neste uke.

6342106[/snapback]

Det var da bra!! jeg trenger seriøst ny mobil nå! min begynner og gå noe i filler;)

Men du er det noen som kan bekrefte at det var en ny type joystick som sitter i k800??som tydligvis ikke skulle samle opp støv og svikte så fort! ( ellr er det jeg som har hørt feil?)

Lenke til kommentar

Ja det stemmer ifølge Mobile-review skal SE visstnok ha kommet med en ny type joystick som ikke samler mye støv men hvorvidt det holder mål får vi ikke svar på før ut på høsten når folk har hatt modellen en stund. Jeg får min del håper at de endelig har fikset dette problemet, fordi det er en mobil jeg kanskje kunne tenkt meg.

 

Elkjøp har tenkt å selge denne mobilen til 4500,- Det er :ohmy: ET TUSEN :ohmy: kroner dyrere enn billigste på prisguiden - for øyeblikket CDON 3500,-

Endret av m3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...