Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om Amobil har noen planer om en skikkelig test av SE K800i før den slippes? Eller må de også vente som oss andre til rundt 26. juni ++ ?

6361220[/snapback]

 

 

Tror ikke at amobil kommer med test før etter utgivelsen, det er hvertfall det de pleier. Testene deres er også som regel ganske grundige, så vanligvis tar det et par dager etter utgivelse før deres test kommer.

Lenke til kommentar
Står det noe nytt verdt å vite da? Kanskje om meldingskapasitet? Eller noe annet nytt?

6362330[/snapback]

Nei, ikke noe nytt som vi ikke har hørt før... de nevner RSS, den innebygde Google-søkemotoren og slikt...

 

De tok en test på antall timer og minutter i taletid og de kom fram til 3 timer og 10 minutter (opp til 2 timer og 30 minutter er oppgitt fra Sony Ericsson).

 

Videre skryter de av skjermen og selvfølgelig kameraet, men de savner, som mange andre å kunne styre blitsen manuelt.

Lenke til kommentar
Leser det svenske bladet MOBIL. Der får K800 90% i testresultat! Ingen andre telefoner som har fått dette av MOBIL som jeg har sett før.

6362939[/snapback]

Det svenske bladet er vel en kopi av en del testet som det danske utfører mener jeg... ;)

Jeg liker ekte vare... også er det danske bedre.

 

Ingen de siste årene har fått så høye nei, men telefoner som Nokia N70 (88%) og Qtek 8310 (88%) ligger like bak... K750i fikk 84% i fjor.

Lenke til kommentar
Leser det svenske bladet MOBIL. Der får K800 90% i testresultat! Ingen andre telefoner som har fått dette av MOBIL som jeg har sett før.

6362939[/snapback]

Det svenske bladet er vel en kopi av en del testet som det danske utfører mener jeg... ;)

Jeg liker ekte vare... også er det danske bedre.

 

Ingen de siste årene har fått så høye nei, men telefoner som Nokia N70 (88%) og Qtek 8310 (88%) ligger like bak... K750i fikk 84% i fjor.

6363227[/snapback]

Mener MOBIL opprinnelig er svensk, men nå kommer det på dansk oxo. Uansett er vel testen av K800i den samme.

Lenke til kommentar
Leser det svenske bladet MOBIL. Der får K800 90% i testresultat! Ingen andre telefoner som har fått dette av MOBIL som jeg har sett før.

6362939[/snapback]

Det svenske bladet er vel en kopi av en del testet som det danske utfører mener jeg... ;)

Jeg liker ekte vare... også er det danske bedre.

 

Ingen de siste årene har fått så høye nei, men telefoner som Nokia N70 (88%) og Qtek 8310 (88%) ligger like bak... K750i fikk 84% i fjor.

6363227[/snapback]

 

Det er den danske utgaven som er en kopi av det svenske. Så og si alt i det danske er kopiert fra det svenske.

Lenke til kommentar
Betyr det at man ikke kan bruke lyset som lommelykt mer?

6363472[/snapback]

Det er en blits, ikke lys. Det ser ut som at muligheten for å styre blitsen manuelt ikke medfølger :p

6363512[/snapback]

Desverre ikke... men jeg har en følelse at dette kommer ganske raskt i en softwareoppdatering. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...