Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Følger også minnekort med telefonen i så fall i hvilken størrelse.

6164366[/snapback]

 

Det er vel et minnekort på 64 MB som følger med mener jeg? Fikk minnekort på 1 GB idag som jeg har bestilt så nå venter jeg bare på telefonen :D

6164425[/snapback]

64MB internminne, ja. Internminne og minnekort er to vidt forsjellige ting.

 

Mens vi er inne på minne og sånt, er det noen spesielle minnebrikker den må bli fôra med? Eller er det bare å kjøre på med denne?

Lenke til kommentar
Følger også minnekort med telefonen i så fall i hvilken størrelse.

6164366[/snapback]

 

Det er vel et minnekort på 64 MB som følger med mener jeg? Fikk minnekort på 1 GB idag som jeg har bestilt så nå venter jeg bare på telefonen :D

6164425[/snapback]

64MB internminne, ja. Internminne og minnekort er to vidt forsjellige ting.

 

Mens vi er inne på minne og sånt, er det noen spesielle minnebrikker den må bli fôra med? Eller er det bare å kjøre på med denne?

6164831[/snapback]

Du må kjøpe en av disse!

Endret av datating
Lenke til kommentar

det som er dumt for meg er at jeg har ipod video og vil jo bruke den som mp3 spiller men k800 kan man jo like godt til det!! men vil lissom ikke kaste ellr slutte og bruke ipodden!! kan hellr kansje ta med den vis jeg skal på lengre turer kansje vis jeg vil se på en film ellr no!! hehe

 

men no ny oppdatering på når ann kommer??

Lenke til kommentar

Endelig fikk jeg bestemt meg...

 

Selv om jeg syntes videoopptak på k800 har dårlig oppløsnig i forhold til N-serien til Nokia. (kan egentlig ikke brukes)

 

Da har jeg bestillt K800i på Telehuset :)

 

Fikk ubekreftet 6. juni.

 

Stort + ..... er AF og bildestab.

(for det er dårlig på N80)

Lenke til kommentar
Micro SD visst nok.. Nok en måte Sony tjener penger på..

6164990[/snapback]

Neinei, K800i tar minnekort av typen M2. ;)

6165085[/snapback]

 

 

Hvorfor er det så stor pris forskjell mellom den billigste (379,-) og dyreste (769,-) nettbutikken når det gjelder M2 minnekort med 1GB kapasitet?! Er det noe jeg ikke får med meg eller er det vanlig med så stor pris forskjell?!

Lenke til kommentar

Nå har komplett.no utsatt levering av telefonen IGJEN! Hvordan kan en mobil som er ferdigprodusert og ikke forsinket i levering være ubekreftet og bli utsatt og utsatt? Fatter det ikke! :no:

Og er det så vanskelig å få en spesifisert leveringsdato fra dem? Skjønner ikke at det kan være så vanskelig. Må vel bare omstille meg på at den ikke kommer før i september for å ikke bli skuffet, og å slippe å gå rundt å glede seg.

 

Irriterende ja! :mad::mad::mad:

Lenke til kommentar
De har også oppdatert antallet.. Fra 55 som de hadde igår, til 156 som de har nå. Dette lover jo veldig bra på at datoen de har nå er mer korrekt  :dribble:

6168723[/snapback]

 

Står jo ubekreftet her også så har ingen tro på at den kommer. Ikke i et lite antall tidligere enn andre heller som man hadde håpet på. Får satse på at noen andre butikker få fatt på den før komplett da, orker ikke somling og venting, hehe.

Lenke til kommentar
Nå har komplett.no utsatt levering av telefonen IGJEN! Hvordan kan en mobil som er ferdigprodusert og ikke forsinket i levering være ubekreftet og bli utsatt og utsatt? Fatter det ikke!  :no:

Og er det så vanskelig å få en spesifisert leveringsdato fra dem? Skjønner ikke at det kan være så vanskelig. Må vel bare omstille meg på at den ikke kommer før i september for å ikke bli skuffet, og å slippe å gå rundt å glede seg.

 

Irriterende ja!  :mad:  :mad:  :mad:

6168701[/snapback]

 

Grunnen til at komplett hele tiden setter nye datoer som ikek stemmer, er at folk skal forhåndsbestille telefonen hos dem slik at de kan tjene penger! Egentlig et gammelt triks det der...

 

Men når nettbutikkene begynner å bli enige om datoer skal vi nok ikke se at den snart kommer :D :D

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg ingenting her. igår på komplett for K800, forventet dato: 30/5-06 (ubekreftet). Idag formiddag endret til 5/6-06 (ubekreftet) og nå (som jeg også nettopp fikk mail om, 27/5-06 (ubekreftet). Hva er det egentlig som skjer?

 

Greit nok at man skal lokke til seg kunder, men man kan jo ikke drive å sende slikt frem og tilbake og endre datoer. Og hvis de har satt datoen til bare noen dager, hvorfor er den da ubekreftet?

 

Skjønner meg ikke på nettsalgssteder mer jeg :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...