Gå til innhold

Hardware.no: Betaling av premie på HW.no's julekalender.


Anbefalte innlegg

Hei og hopp og fallerallera. Her vant jeg et hovedkort på hardware.no's julekalender..

Det var jo positivt i og for seg, men her popper det opp ei regning i posten vettu. Og da tårner det seg opp. Jeg liker ikke å skryte på meg all verdens økonomiske styring, men klarer da å betale regningene mine i tide. Når jeg attpåtil ikke har postgangen i orden til Afghanistan, så kom det som en herlig overraskelse at Linddorf inkasso nå har saken, noe som er forståelig i og for seg.

 

Skal jeg betale de opprinnelige 312 kronene på premien min (som nå er 370,40) fra HW som staten skulle ha fordi den var sendt fra utlandet?

 

I så fall kan de få hovedkortet tilbake, for det var ikke SÅ bra!

Endret av ponduz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det virker da merkelig ? har du kontaktet hw ang. saken ?  :hmm:

ikke ved å lage tråd, men mail / pm etc. ?

 

det er vel ikke vanlig å betale frakt på premie man vinner vel :S

5744102[/snapback]

 

Prøvde å sende Håvard en mail her for et par dager siden. Kom til Norge like før helga, og jeg forstår det slik at han dekker CeBit, men det er jo ikke bare å "ringe hardware brukerstøtte".

 

Fora er jo greit, så får jeg jo belyst saken..

Lenke til kommentar

virkelig fint at HW.no tar tak i saken, imotsetning til itpro.no (ikke ment som skitkasting). måtte betale porto når jeg vant en dvd der. var ingen tekst som sa at jeg måtte det, og da jeg sendte mail om det til dem så fikk jeg beskjed om at de 32,- det kosta å sende kunne jeg betale selv.

32,- er jo greit nok, men fortsatt teit at jeg måtte betale for å få premien min.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9812398713

BarteX;

Litt offtopic.. men dette kan jo relateres til all diskusjonen som foregår rundt retur og service (Tråd om Aftenpostens artikkel om FotoVideo - Ipod retur = https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=554910&hl= )

 

Spørsmålet er vel om man i konkurransehensyn har lov til å sette slike vilkår?

 

Noen som vil bli med på et lotteri hvor du garantert vinner en Hummer?

Eneste vilkåret jeg setter er at du betaler frakt og import og et gebyr til meg for håndtering og ekspedisjon. Fortrinnsvis 20 millioner dollar eller noe..

Noen som var interessert?

 

(hmm.. kanskje jeg må lage vilkårene med liten tekst..)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713

Dette er ikke off topic, selv om det kan se sånn ut ved fyste augonkast..

Relevans strekker sine røtter mot lovverk som igjen strekker sine røtter mot trådens fyste innlegg..

 

BarteX;

Om du kjenner noen som kan lage en liten programsnutt, si.. en skjermsparer.. så skal jeg nok kunne smette inn en kommentar i EULAen om at "Bruker aksepterer at produsenten av denne skjermspareren kan hente din TV og HIFI anlegg når det passer, og uten forvarsel."

 

hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...