Gå til innhold

CSS: Body som fyller hele nettleseren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan en body og en table fyller en hel nettleser?

Benytter doctype: HTML 4.01 Strict

Problemet er at så lenge det ikke er noe skrift på hele siden, så blir body kuttet og resten blir hvit!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det funker i Opera, men ikke i IE

Hva betyr *?

Men jeg sliter med å få tabellen til å gå helt ned på siden. Jeg har lagt til høyde 100%, men det blir ignorert.

Skrevet

Nettsiden ligner litt, men problemet mitt er at den midttabellen går ikke helt fra topp til bunn på min side. Det ser ut til at du har fått det til, hvordan ser css'en din ut ?

Skrevet

Skyt meg hvis jeg tar feil, men trodde det skulle være mye lettere å få siden 100% ved bruk av tabeller? Husker det var noen ikke fullt så smarte så mente det var fordelen med å bruke tabeller framfor semantisk html med diver og css.

jtsorensen: hvis du kommer deg ut av tabellhelvete, så kan du få hjelp til 100% på alistapart.com - fauxcolumns

Skrevet
Nettsiden ligner litt, men problemet mitt er at den midttabellen går ikke helt fra topp til bunn på min side. Det ser ut til at du har fått det til, hvordan ser css'en din ut ?

5639959[/snapback]

CSS

Men jeg har ikke fått det helt til, når siden strekker seg lenger enn skjermbildet og du får scroll så følger ikke bakgrunnen min.

SLITER sykt med det, eneste som stopper meg fra å legge ut bloggen :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...