Gå til innhold

OL er i gang, vad tyks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Som dere sikkert alle vet, så er det nå OL i Torino i nord-Italia. Åpningsseremonien gikk av stabelen i går, og allerede i dag ble lekene satt i gang. Det er spådd mange gull til Norge, og vi har blitt pekt ut som beste nasjon.

Hva syns dere om OL? Noen som følger med på noen av grenene?

Selv skal jeg sitte benket forran tv-skjermen om 10 minutter for å se Kombinert hopp. Og kl. halv 7 i kveld blir Hoppkvalikken et musst.

post-52733-1139660290_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, så lenge jeg ikke er hos fadern der vi bare har nrk1 og tv2 og ikke internett så er det greit. Hos modern kan jeg bare la være å se på det, så det går fint.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet
Bare meg som synes det er dritkjedelig?  :shrug:

5587505[/snapback]

nei, her har du en til. fatter ikke at det er gøy å se på noen attentionwhores som går på ski?

Skrevet

Isj, tyskerne har kommet godt i gang med 2 gull av 2 mulige... Det er jo som kjent Norge og Tyskland som er de fremste gullgrossistene i vinter-OL... Bare Marit Bjørgen får dampen opp i morgen, da...

Skrevet

Elsker VinterOL. :love: Er så fin stemning liksom. Idag har det jo vært kjempespennende. Ett sølv og to bronse er ikke dårlig, men det var litt synd at tyskerne fikk de to første gullene, nå ligger jo de litt foran i nasjonsstriden. :(

De neste to ukene framover blir kos. :)

Skrevet

5587505[/snapback]

Vel, akkurat OL-start-showet er jo stillig. Men selve sporten er jo booring ja.

Skrevet

5587505[/snapback]

nei, her har du en til. fatter ikke at det er gøy å se på noen attentionwhores som går på ski?

5587913[/snapback]

QFT, make that three.

Skrevet

Merkelig dømming i freestyle. Greit at Kari Traa ikke kjørte optimalt, men hun hadde større vanske, og bedre flyt enn Jennifer Heil. Heil hadde jo også et parti der hun så ut som hun ikke hadde helt kontroll, og kom godt opp på kulene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...