Gå til innhold

Tråden for syke asiater!


P-in-P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AHA! Nå har jeg bevis på at det er magi de driver med:

 

http://video.google.com/videoplay?docid=-6...5115&q=japanese

5666703[/snapback]

 

Jeg tror det var det villeste trikset jeg noengang har sett. FAtter ikke hvordan det er mulig.l

5669895[/snapback]

 

han har allerede en mynt i handa under bordet

den som ligger oppå bordet tar han opp med den andre hånda

5673899[/snapback]

 

 

hvordan forklarer du da saltbørsen, og den mynten som har setter fast inne i glasbordet :hmm:

Lenke til kommentar
AHA! Nå har jeg bevis på at det er magi de driver med:

 

http://video.google.com/videoplay?docid=-6...5115&q=japanese

5666703[/snapback]

 

Jeg tror det var det villeste trikset jeg noengang har sett. FAtter ikke hvordan det er mulig.l

5669895[/snapback]

 

han har allerede en mynt i handa under bordet

den som ligger oppå bordet tar han opp med den andre hånda

5673899[/snapback]

 

 

hvordan forklarer du da saltbørsen, og den mynten som har setter fast inne i glasbordet :hmm:

5673967[/snapback]

 

ikke en gang david copperfield kan "magi" no such thing...det er bare teatertriks... men du skjønner vel at det han gjør er umulig eller tror du det du ser?

Lenke til kommentar
Sigmoideus: Har du i det hele tatt spilt Tetris?

5671634[/snapback]

 

Har spilt tetris jeg ja... Men aldri fått til at en brikke skal klare det. Trodde i grunn brikken ville kile seg fast. Hvordan får man til det uten at brikken kiler seg fast? Kjempelett om jeg hadde spilt puslespill, da hadde jo biten sitter fast.

 

Eller for å spørre på en annen måte, den brikken sitter jo dønn fast der den står, hvordan får man den ut? Den må jo vri seg på en måte, men den sitter jo fast?

Lenke til kommentar
hihihihihhi http://www.download.com/Super-Mario-Bros-3...tml?tag=lst-0-2 hihihih

5584825[/snapback]

Den der er dessverre bevist at er fake :hm:

 

 

edit: Eller, jeg påstår ikke at den er fake lenger.. Det er fremdeles bare mange spekulasjoner.. men jeg kunne sverge på at jeg så en side en gang med en lang gjennomgang på hvorfor den var fake..

5584872[/snapback]

 

Nei, den er ikke fake. Det raskeste runne på SMB3 på "lovlig" vis, dvs i henhold til de regler som er satt når du skal gjøre speed runs, finner du her. Den er på 11 min og 15 sekunder.

 

Det som gjør den raskere er fordi spilleren bruker en glitch på siste slott hos bowser- Der han hopper og får tak i det ekstralivet og seiler gjennom veggen. Det er ikke lov, så derfor teller ikke det runnet som raskest. Men dere finner det raskeste på linken jeg oppga :)

Lenke til kommentar

Altså det der var helt merkelig.

 

Hvem får 4 jenter til å løfe skjørtet og legge rævva si i trynet på en gutt?

 

Enten var fyren gay eller tilbakestående, gay fordi det kun er de som hadde fått til noe sånt, og tilbakestående fordi han hørtes tilbakestående ut. Jeg satser på at han var begge deler.

 

La du merke til teknikken for å samle krutt til fjerten? Aldri sett noe lignende, må nesten teste ut nå ;)

Lenke til kommentar
hihihihihhi http://www.download.com/Super-Mario-Bros-3...tml?tag=lst-0-2 hihihih

5584825[/snapback]

Den der er dessverre bevist at er fake :hm:

 

 

edit: Eller, jeg påstår ikke at den er fake lenger.. Det er fremdeles bare mange spekulasjoner.. men jeg kunne sverge på at jeg så en side en gang med en lang gjennomgang på hvorfor den var fake..

5584872[/snapback]

 

Nei, den er ikke fake. Det raskeste runne på SMB3 på "lovlig" vis, dvs i henhold til de regler som er satt når du skal gjøre speed runs, finner du her. Den er på 11 min og 15 sekunder.

 

Det som gjør den raskere er fordi spilleren bruker en glitch på siste slott hos bowser- Der han hopper og får tak i det ekstralivet og seiler gjennom veggen. Det er ikke lov, så derfor teller ikke det runnet som raskest. Men dere finner det raskeste på linken jeg oppga :)

5675630[/snapback]

Nei, det er fake. Nå husker jeg ikke helt hvordan han gjorde det, men han skrev selv at det var fake og at det ikke var ment som et forsøk på å få folk til å tro at det var ekte.

 

Edit: Ok, søkte nå litt rundt. Og det virker som om jeg blander litt her nå

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...