Gå til innhold

Tråden for syke asiater!


P-in-P

Anbefalte innlegg

Ja det er blitt mer eller mindre en idrett det der og er spesielt populært i Frankrike. Det er til og med laget en film med "city jumping" i fokus - Yamakachi eller noe slikt, ganske så underholdende også :D

 

Hvis dere liker slik så kan dere sjekke ut litt av hva Joe Eigo har gjort! Før så lå filmene hans på multilevelmoves.com, men nå har han vist funnet ut at han kan gi de ut på DVD å tjene noen ekstra kroner :roll:

5766496[/snapback]

Det kalles "Le Parkour".

Det er en gatesport der man skal komme over urbane hindere på mange slags forskjellige måter, hoppe fra en ting til en annen ting - osv. Det på filmen var mer "Freestyle Parkour".

Det ble funnet opp i frankrike av David Belle og noen av hans venner.

Dette skjedde altså på 80-tallet.

Jeg driver selv med det. :)

Faktisk blitt litt populært her i Norge.

 

Parkour.no forum

 

EDIT: Den filmen du nevnte heter Yamakasi.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God damn in hell!

 

http://www.funlol.com/funpages/asian-knife-girl.html

 

Skjønner virkelig ikke at hun der har alle fingra i behold :hmm:

5775531[/snapback]

 

LOL :D Man kan bruke kniven til noe mer enn å løpe fortere.

6156830[/snapback]

Det der en sånn "triksekniv", så du må ta frem knivbladet først.

 

Så du kutter deg ikke opp med å trikse sånn. Har dere ikke sett på film?

Lenke til kommentar
dessuten er sladden fjernet + det var sensurert

 

Det er fortsatt en hund som slikker henne i skrittet...

 

Det er mange asiater her i denne verden som får til ting som strider mot all fornuft og fysikk så hvorfor ikke lage en liten tråd dedikert til de?

 

Jeg ser ikke noen store prestasjoner i å bli slikket i skrittet av en hund eller å opptre som HG så nei det har ikke noe med tråden å gjøre! Neste gang så får du lese første post også før du begynner å argumentere...

6147720[/snapback]

jeg har vel lest første post, serriøst jeg syns det å bli slikket nedentil av en hund på tv strider mot all fornuft. om du gjør dette til vanlig, enjoy!

6148090[/snapback]

 

Later du som du ikke skjønner, eller er du såpass dum? Mange som lar seg slikke nedentil og i tillegg på TV - nei. Mange som klarer det om de hadde villet det - Ja.

 

Dette er tråden for de asiatene som får til noe som svært få andre får til og ikke tråden for det svært få gjør... Eksempelvis begynne å slå hjul i en intens ping pong camp, en person som står på en finger, noen som kan runde tetris på max hastighet og vel så det, dette er klipp som passer inn her, og allerde er her...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Later du som du ikke skjønner, eller er du såpass dum? Mange som lar seg slikke nedentil og i tillegg på TV - nei. Mange som klarer det om de hadde villet det - Ja.

 

Dette er tråden for de asiatene som får til noe som svært få andre får til og ikke tråden for det svært få gjør... Eksempelvis begynne å slå hjul i en intens ping pong camp, en person som står på en finger, noen som kan runde tetris på max hastighet og vel så det, dette er klipp som passer inn her, og allerde er her...

6157433[/snapback]

tråden er dedikert til *copy paste fra første post* "Det er mange asiater her i denne verden som får til ting som strider mot all fornuft og fysikk så hvorfor ikke lage en liten tråd dedikert til de?"

 

altså asiatere som gjør ting som strider mot all fornuft og fysikk. begge trenger ikke nødvendigvis være med.

 

det at asiatere må gjøre noe svært og alt det bajset du skrev der kommer bare av eksemplene som har kommet før i tråden.

 

i og med at du lagde posten forstår vel du hva du mener med setningene, men de som postet her fulgte det du skrev og du kan faen meg ikke klandre dem for å ikke være hjernelesere.

 

det at noen lar seg bli slikket nedentil på tv strider i mot dagens tabuområder og de fleste personers tanker om hvordan man skal oppføre seg i dagens samfunn osv. dermed strider det mot all fornuft og dermed hører det til i dette fellesskapet.

 

btw, jeg ville hvert sykt forsiktig med å kalle folk dum bare fordi du er uenig med dem angående noe. det skal kunne føres en saklig diskusjon.

Lenke til kommentar
God damn in hell!

 

http://www.funlol.com/funpages/asian-knife-girl.html

 

Skjønner virkelig ikke at hun der har alle fingra i behold :hmm:

5775531[/snapback]

 

LOL :D Man kan bruke kniven til noe mer enn å løpe fortere.

6156830[/snapback]

Det der en sånn "triksekniv", så du må ta frem knivbladet først.

 

Så du kutter deg ikke opp med å trikse sånn. Har dere ikke sett på film?

6156880[/snapback]

 

Knivtypen heter butterfly.

Her selv triksa med denne typen kniver, og det er ikke særlig godt når kniven lukkes og man får bladet over fingrene.

Lenke til kommentar
God damn in hell!

 

http://www.funlol.com/funpages/asian-knife-girl.html

 

Skjønner virkelig ikke at hun der har alle fingra i behold :hmm:

5775531[/snapback]

 

LOL :D Man kan bruke kniven til noe mer enn å løpe fortere.

6156830[/snapback]

Det der en sånn "triksekniv", så du må ta frem knivbladet først.

 

Så du kutter deg ikke opp med å trikse sånn. Har dere ikke sett på film?

6156880[/snapback]

 

Knivtypen heter butterfly.

Her selv triksa med denne typen kniver, og det er ikke særlig godt når kniven lukkes og man får bladet over fingrene.

6168894[/snapback]

 

heter det ikke switch-blade? eller har jeg misforstått?

 

sorry for OT

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hihihihihhi http://www.download.com/Super-Mario-Bros-3...tml?tag=lst-0-2 hihihih

5584825[/snapback]

Den der er dessverre bevist at er fake :hm:

 

 

edit: Eller, jeg påstår ikke at den er fake lenger.. Det er fremdeles bare mange spekulasjoner.. men jeg kunne sverge på at jeg så en side en gang med en lang gjennomgang på hvorfor den var fake..

5584872[/snapback]

 

 

 

Den er ikke fake nei, les på hjemmesiden hans å da ser du at han har greid hver verden for seg selv , men han har brukt 2 år på å klare det å redigert det sånn at det ser ut som han har brukt 11 minutter!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...