Gå til innhold

Informasjon om forumstyrets nye blasfemiregler


Anbefalte innlegg

Islam har ikke noe direkte forbud mot avbilding av profeten eller Allah, de har derimot forbud mot avgudsbilder, i likhet med f.eks kristendommen. I f.eks Teheran finner du haugevis med tegninger av profeten e.l. Forskjellen fra de publisert nå i media den siste tiden er at bildene muslimer selv pubiliserer er idealiserende og ikke provoserende (Allah laget av bomber f.eks). Hadde disse karikaturene vært nøytrale uten noe som pekte mot ekstremisme i form av selvmordbombere, så hadde nok ikke bråket blitt så stort heller.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
uenighet fører til diskusjon, diskusjon kan føre til enighet, diskusjon er bra for forumet.

 

er det lov til å legge ut link til pedo-muhammad bilder da? til nå har jeg lagt bildene som vedlegg?

7034592[/snapback]

håper du forstår at når du legger ut pedo-bilder av muhammad så er det like blasfemisk som karikaturene. ;)

Lenke til kommentar
jeg ville ikke vite hva andre synes. Jeg vil vite hva som er lov eller ei :D

 

forresten en ting til som jeg vil spørre moderatorene om:

kan jeg få registrere meg som pedo-muhammad på forumet?? please

7034643[/snapback]

jeg er ikke moderator og kan ikke gi deg svaret, men jeg kan sannelig le høyt her nede på rommet mitt :dribble: :!: :lol:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Noko liknande forbud mot avbildningar finns ikkje i kristendommen.

 

Forumstyremedlemmer som hoverer med at andre burde fulgt med i ungdomskolereligionen burde kanskje fått med seg "ikke lage gudebilder"... Vil det si at en skal la være å poste NOEN gudebilder i dette forumet? ;) Lar forumet seg diktere av kristne regler.. som man lærte på ungdomsskolen? NEI..

 

her er det islamdulling som foregår.. Man skal på død og liv ikke ha satire som går utover islam, for det er så fordømt slemt..

 

Forbaskede feige forummoderatorer.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...