Gå til innhold

Malis PR-Stunt i Idol


Anbefalte innlegg

Anser faktisk ikke det her som helt usannsynlig at dette er et pr-stunt. Hvis du ser PR-en damen har fått og vært med på å gi seg selv i etterkant er det ganske nærliggende å tenke at det er noe sannhet i det hun sier.... Legg også merke til at hun faktisk får lov til å drive på med sin kverulering og synge nye sanger. Andre hadde ikke fått sjans til dette og blitt kastet rett ut.

 

For øvrig spennende å høre at hun sier det er dyrt å se så billig ut.... Enten har hun misforstått veldig, ellers så bruker hun penger på en merkelig måte :p

5497846[/snapback]

Nå skrudde jeg på TV'n akkurat da hun var på, så jeg fikk endelig se denne mye omtalte auditionen.

 

Det dukket opp noen slike tanker til meg og. Vanskelig å tro at noen kan være så latterlig (ikke minst etter de intervjuene hun har gitt i tabloidene). Men jeg kom fram til det var mer sannsynlig at hun var så latterlig, enn at hun var en så god skuespiller.

 

Ellers må jeg si at det var ganske underholdende å se på ja. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, men jeg tror jeg hadde kledd litt i ansiktet. Da kunne jeg vært en levende glitterstav!

5498894[/snapback]

Du bør ta litt i håret også! Du kommer til å rule

alle festene framover med det antrekket der :D

5499225[/snapback]

 

Tro det eller ei, det var faktisk en dame på gamle jobben min som pleide å ha glitter i håret på jobb. Hun var nærmere 30, og skikkelig blond :p Lærlingene kalte henne bare for glittergirl. Hvem faen gidder å ta på seg glitter i håret for å sitte på 1.linje support?

Lenke til kommentar
Tro det eller ei, det var faktisk en dame på gamle jobben min som pleide å ha glitter i håret på jobb. Hun var nærmere 30, og skikkelig blond :p Lærlingene kalte henne bare for glittergirl. Hvem faen gidder å ta på seg glitter i håret for å sitte på 1.linje support?

5500444[/snapback]

 

:lol:

 

Kanskje det var mora til Mali?? :p

Lenke til kommentar
Merkelig at folk etter tre runder fortsatt blir såret og sjokkert av kritikk fra dommerne. Man vet hva man går til. Har man guts nok til å møte på audition må man være åpen for kritikk også.

 

Enda mer merkelig, for ikke å si skremmende: At det tydeligvis finnes mennesker med så lite selvinnsikt.

5495939[/snapback]

1: Hva får folk til å bryte fartsgrensene selv om såpass mange har blitt tatt og fått bot?

 

2: Hva får folk til å kjøre fort der det ikke er forsvarlig, selv om mange har dødd i et crash der?

 

3: ja...

 

1: fordi dem tror at dem ikke blir tatt. At det er forskjell på dem og alle andre.

2: fordi dem tror at dem er verdensmestere, og bare <settinnpersonher> er best.

3: Hele idol er bare skuespill, og da mener jeg ALT.

 

Og som en annen nevnte her, fordi dem får såpass mye skryt hjemme hos familie og venner som sier at dem "synes dem er gode til å synge" for å få dem til å holde kjeft å ikke forstyrre midt i såpeopraen.

Lenke til kommentar

Hun derre er vel like attentionWHORE som de andre som "tror" de synger fint men som tidelgivis er der kunn på kødd. Er det bare eg som ikke syns det er morsomt med sånne idioter som bare skal komme på tv med en jævlig stemme som de vet ikke duger til noe annet enn underholdning? Kaster bort plassen til andre med talent.

 

Hun hadde da fin kropp da. :mrgreen:

Lenke til kommentar

Hmm. Selve opptreden var til å flire godt, og da mener jeg godt av. Om det var et "stunt" eller ikke bryr jeg meg ikke særlig om, morro va det.

 

Når det gjelder utseende/antrekket så synes jeg at det var meget usmakelig, måtte nokk ha vært ganske så alkoholpåvirket for å ha pløyd den åkeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...