Gå til innhold

Monkey Island 5?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen står det til med utviklinga av dette spillet? Hørte noen rykter for et par år sida om at det skulle komme i 2006, men har ikke sett noe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

venter jeg også! Fantastisk humor i disse spillene.

Er det bekreftet en 5'er da? Kan ikke huske å ha sett noe...

Sam and Max 2 kommer jo også, så det ser svært lyst ut i alle fall!

Skrevet

Ville vært et lyspunkt i hverdag med nok en oppfølger ja.

Monkey Island var det første spillet jeg fikk, og har alltid vært meg kjær.

For tiden spilles Monkey 1 og 2 og snart 3 på denneherligheten av en portabel konsoll. :love:

Skrevet

Ville vært rart om ikke femmern kom, er vel et av deres klart bedre prosjekter gjennom tidene og ser vel ikke noen grunn til å stoppe nå. (Selv om noen kan mene at det mistet litt av sjela med den siste etterfølgern).

Skrevet

Det finnes en svært god fanside til Monkey Island-serien...

www.worldofmi.com

Og hvis dere leser HER så kan dere lese litt om hva som sies om denne saken...

The Mixnmojo crew had the chance to interview Simon Jeffrey, president of LucasArts, while attending E3, May 2002.

Andrew:

And what about a new Monkey Island game? Are you guys interested in doing that still?

Simon:

At some point in the future, there will undoubtedly be more Monkey Island games. No doubt about that.

Men håper de går tilbake til "pek og klikk" hvis de lager en femmer...

Det 3D forsøket deres i 4'ern var tragisk med det tragiske tastaturstyringsoppsettet...

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvorfor skulle det være slik? *Mimrer to teh øld days*

Spillerne har ikke gått lei av å spille dem, slik jeg ser det, men heller det at LucasArts ikke tar seg bryet med å lage dem, for ja, jeg tror det er vanskeligere å lage et nyfunnet og morsomt ADV. spill enn enda en klisjè av et FPS spill, der den eneste bragden er grafikkmotoren.

Skrevet

Jeg er 100% uenig i at spillere har gått lei av adventure-spill. FPS og RTS-spill begynner å bli direkte kopier av seg selv, kun med penere grafikk (og heftigere maskinkrav), mens adventurespill kommer det faktisk flere og flere av om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...