Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!


Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

  1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

    • Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så episoden nettopp. Herregud for en episode. Den var syk.

 

Jeg vet med sikkerhet at Svein ikke dør. Er ikke lenge siden det ble sagt at Juni, Svein og Astrid allerede har bestemt seg for å fortsette i serien.

 

Det var litt teit i grunn at Rolv kom og drepte både Daphne og Julian. Men Bjørn Ivar og Benedicte rørte han ikke. Jeg liker Rolv nå. Han drepte de slemme. I hele vår har vi irritert oss over disse to psykopatene i hver sin leir, og så i aller siste episode kommer Rolv og tar dem begge. Litt teit og ganske fantastisk.

 

Og så Hallstein da...det var litt overraskende. Har likt han bedre og bedre i det siste, når han har begynt å lage trøbbel for Scott.

Angående siste skuddet på taket der så blir det spennende å se om Rolv skjøt seg selv eller Scott. Håper ikke Rolv dør, jeg vet han skal ut av serien, men håper han har mulighet til å komme tilbake. Alltid likt karakteren.

 

Det at vi så Astrid på slutten kan kanskje være et slags "endelig er det over"-symbol? Egentlig kunne denne episoden vært en endelig slutt på hele serien. Det ville vært typisk. Mange som ble drept, og det ble på en måte ryddet litt opp.

I starten av denne sesongen var Cæsar helt rart. Så ble det mer normalt igjen, men nå syns jeg det begynner å komme opp på hysterisk-merkelig-nivå igjen. :p

 

En ting jeg ikke skjønner, er at i den promoen for "Se hva som skjer på Hotel Cæsar denne uken" så ble det jo vist mange scener som likevel ikke kom denne uken. :dontgetit:

 

 

Jeg leste forresten denne spoileren på et annet forum: (vet ikke om den er sann da, men)

Angående hvem som dør:

 

Daphne blir skutt av Rolv og dør

Julian blir skutt av Rolv og dør

Hallstein blir skutt av Rolv og dør

Rolv blir skutt i ryggen av politiet og dør...

 

........Svein er på sykehuset

............og Juni får hukommelsen tilbake.....veldig snart.....

 

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...