Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!


Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

  1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

    • Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132


Anbefalte innlegg

Dette er den store Hotel Cæsar tråden der vi diskuterer TV-serien Hotel Cæsar, som fks. dagens episode, skuespillere, rykter osv.

 

Kom gjerne med din mening om serien, men unngå frekke eller overdrevne kommentarer uten argumenter for meningen. Kom heller med et innlegg der du også forklarer hvorfor du liker / misliker serien.

 

Bruk spoilertags dersom du har noe å komme med, som enda ikke er vist i serien på TV! F.eks. web-tv eller "inside information".

Endret av Juliess
Poll
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk en "maktfølelse" inni meg når jeg endelig fikk se Astrid kastet ut av hotellet. Men blir spennende å se hvordan hun slår tilbake. Gleder meg som et barn til i morgen!

 

Forresten. Dersom noen har Nett-TV-bruker, bruk spoil-funksjonen hvis du absolutt må si hva som skjer.

Lenke til kommentar
Nye vignetten og alt fjortisspratet var negativt. Men flott at kreftkokken og sippedattera har forsvunnet. Dessuten herlig at Scott endelig får makt på hotellet.

5411753[/snapback]

 

Jeg likte heller ikke at de har fått tilbake en kafe, slik som tidlige Hotel Cæsar-sesonger, og så likte jeg heller ikke at de har fått med unger.

Lenke til kommentar

På starten, skytedramaet og det der, så tenkte jeg hele tiden "Det er Juni som drømmer, og nå våkner hun snart fra koma". Men så skjedde ikke det. Endelig var ting uforutsigbare. Frydet meg når det sto "95 dager tidligere" på skjermen.

Episoden var annerledes, og veldig actionfyllt. Og jeg likte det. Det ble kanskje i meste laget, vil noen si, og jeg hadde litt følelse av at ting skjedde litt fort og at jeg hadde gått glipp av mye mellom denne og forrige episode. Men på den annen side så gjør alt dette at jeg bare gleder meg enda mer til neste episode, for nå skjer det virkelig MYE.

Det var liksom at...siste episode før jul var slutten. Slutten på gamle Cæsar. De kunne p en måte avsluttet det for godt der (nå vet jeg at mange tenker "faen at de ikke gjorde det", men ikke gidd å skrive det i tråden her), men i stedet starter de opp på nytt. VELDIG på nytt. Som en helt ny serie, med masse nye situasjoner og karakterer. Serien har av det jeg har sett nå, fått nytt liv. Det var som en nyoppstartet serie med masse forvirringer i starten.

Jess I like it. :yes:

Lenke til kommentar

Når jeg først såg skyteepisoden i begynnelsen tenkte jeg bare: Nei! Tragisk...

Når det kom 95 dager tidligere ble jeg litt letta. Men likevel litt kjedelig å vite at dette kommer til å skje om 95 "dager".

 

Tipper dermed at videre i serien får alle en "god grunn" til å skyte seg opp i ledelsen med hagle. Som vi vet er Scott god til å skaffe seg fiender. :p

 

I den nye sesongen er rettet mer mot en ungdommelig målgruppe. Noe jeg syns de klarte med å bytte cafèen med en bar/ungdomsklubb. Men alt fjortiss-pratet var vel å overdrive litt.

 

Er veldig glad over å slippe maset til kreft-kokken, som "hele" serien handlet om i fjor.

Endret av TEAM:defcon
Lenke til kommentar
selv syntes jeg hotel cæsar er utrolig kjedelig. kan være fordi jeg ikke liker norske filmer(er noen bra).

hotel cæsar er så overspilt at vis jeg på det, sitter jeg å ler :p

såpeserier er tidsfordriv, ser heller på southpark/smallville/prison break og simpsons da.

5414453[/snapback]

 

Hva mente du med (er noen bra) ? Mente du "Er noen bra?" eller har du klart å stokke om på ordene slik at du egentlig mente "Noen er bra".

 

Er helt enig med deg at såpeserier er tidsfordriv. Har jeg noe annet å finne på, dropper jeg selfølgelig å se Hotel Cæsar. Er også enig at det er mange serier som er mye bedre enn HC.

Lenke til kommentar

Mente at jeg ikke liker norske filmer, men finnes unntak, som f.eks uno og villmark. er bare så kjipt å se de samme folka om og om igjen i de forskjellige filmene, og mange av skuespillerene spiller dårlig.

 

Derfor liker jeg ikke hotel cæsar heller, fordi skuespillerene varer så mye i kvalitet at det blir latterlig (noe som også kan være postivt, vis du ser på serien som en humor serie).

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...