Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den der var tørrere en sandpapir, men skal ikke nekte for at jeg trakk på smilebåndet.

Alt for lenge å vente til neste House. :<

Edit: Glem det, tenkte litt feil i nattetimene.

Endret av Andeby
  • 2 uker senere...
Skrevet

Sett, og likte den veldig godt! :)

Jeg liker godt når det er mer "historie" enn disse syke personene som er i fokus.. de har aldri vært viktige, ikke for meg! Synes den kom greit i bakgrunnen i dag, og det likte jeg godt, selv om jeg nok har sett mer spennende episoder! :)

Skrevet (endret)

Elsket humoren i denne episoden. Wilson var bare fantastisk gjennom hele episoden. For en skuespiller han er. :)

Endret av tc47
Skrevet
Elsket humoren i denne episoden. Wilson var bare fantastisk gjennomn hele episoden. For en skuespiller han er. :)

Enig i denne. Jeg liker svært godt sparringene mellom House og Wilson, det er alltid høydepunkter for meg.

Skrevet
Trist episode, jeg har bare lyst til å slå Lucas!

Idd.

Glad Chase endelig sa noe til Cameron, syns de har trukket det ganske langt nå med den Dibala greia.

Skrevet

Hehehe, så noen sesong 5 episoder her for noen dager, og grublet litt på hvor det ble av privatdetektiven, så kommer han i neste epiosde jeg ser :p Litt artig at han kommer tilbake i serien syntes jeg :)

Skrevet (endret)

Flott at det er mer fokus på hovedpersonene denne sesongen, enn det har vært tidligere. Diagnostiske mysterium kan være spennende det, men det er på ingen måte derfor folk flest ser på. Ja takk til flere slike episoder.

Syntes forøvrig prikken over i'en kom under 80'talls partyet. Den korte "side to side head shaken" fra House, rett før musikken skiftet til en roligere sjanger, var temmelig episk. Humret godt for meg selv...

Endret av Plagueis
Skrevet (endret)

Var faktisk snakk om en spin-off med Lucas om jeg ikke tar feil?

Ellers var det en interessant episode.

Edit: Har i disse influensadager kost meg med House sesong 4, og kjøper nok 5-eren neste uke på min London-tur.

Endret av HeHauken
Skrevet
Hvor mange sesonger har det kommet av house? Det som går på nrk3 er vel gamle episoder?

5sesonger og 6 episoder ut på s6. Nrk sender vel eldre sesonger ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...