Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Er det noen som er enig med meg når jeg sier at det er en skikkelig bra serie, og en skikkelig skummel lege? Tror jeg hadde gjort mitt aller beste for å holde meg frisk hvis han hadde vært min fastlege.

:sick:

Skal bli moro å se hvordan forholdet mellom han og Cameron utvikler seg, de er så totalt forskjellige, men det er vel det som er så bra. Dessuten hørt om ei eksdame av House som kommer. Artig.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Oh Threade of Olde, arise from the Dead!

 

Eg ser House! Og har ALDRI vore so hekta på noko sidan eg såg Naruto. Heilt vanvittig bra serie. Eg ler meg halvt i hel kvar gong House seier noko. At det går an å vere so kul og stygg som han er.. Nesten so det blir slitsomt det her..

Lenke til kommentar

House er en knallserie. Har sett hele sesong 1 og det blir egentlig bare gøyere og gøyere selv om det som regel er et standardoppsett for hver episode:

 

* 3-4-5 forskjellige symptomer, gjerne som skulle tilsi forskjellige sykdommer

* De finner en kur

* Nei, det var visst feil kur

* De finner en ny kur

* Ops, feil den også

* Hva gjør vi nå?

* House saves the day!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

har nå sett sesong 1 og 2, helt fantastisk serie!!

spesielt avslutninga på sesong 2 vil ta deg lang tid å få hodet rundt. sier masse om hovedpersonen og det som foregår i hodet hans.

 

de som skriver episodene burde fått gudestatus.

 

se forresten at den er den høyeste ratede serien på tv.com Link

troner over både Prison Break, Lost og de andre seriene.

Endret av O.J
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jeg er så enig, så enig. En venn av meg viste meg lyset for noen uker siden da han anbefalte "House" til meg. Jeg hadde ikke engang hört om serien...men jeg bestemte meg for å se hva dette dreide seg om. Nå er jeg hekta og jeg tror jaggu meg "House" er den beste serien hva angår sykehusdrama noensinne.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Genial serie. Jeg hadde akkurat tenkt til å lage en stor diskusjonstråd, men var flink og brukte søkefunksjonen først.

 

Hugh Laurie imponerer meg noe sinnsykt. Han spiller så bra at du tror han har vært sånn hele livet.

 

Er gjennom sesong 1 og 2 nå, men mangler en pålitelig kilde til de nyeste episodene i sesong 3. Håper House snart gir Tritter en smekk med stokken...

Endret av Oovz
Lenke til kommentar

Har vært hekta på serien siden den ble sendt i USA, en av de beste legeseriene, og hvordan jeg digger hvor "in" han er.. Ser på The OC, spiller PSP og gjør narr av Grey's Anatomy..

 

Men, nå uttover i sesong 3, har jeg blitt litt lei av staheta til Greg.. Det må jo finnes måte på å stå på prinsippene sine.. Herre.

 

Men anyways, er veldig fascinert, har aldri vært noen lege-serier som har retta seg mot diagnostikk, har alltid vært kutting og kirurgi all the way, med masse drama innimellom.

 

Jeg ble utrolig glad når NRK bestemte seg for å sende det, endelig fikk det norske folk også ta del av gleden..

 

Greg's fantastiske humor er så bra.. xD

Lenke til kommentar

Ja, er up to date på alle sesongene, kvalitetsserie. Antakelig den beste dramaserien jeg har sett siden Six Feet Under sluttet.

 

Hugh Laurie er en utrolig komiker og skuespiller, og har bl.a. blitt nominert til Emmy awards 2 år på rad for sin rolle i House, og vunnet en Golden Globe for den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...