Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsom episode dette, trodde jeg skulle krepere når House dukka opp på 80-talsfesten og Cuddy måtte påpeke at det var snakk om 1980-tallet xD

Gøy å se Lucas igjen også, hele situasjonen ble jo temmelig pinlig, som påpekt. Stakkars House.

Liker veldig godt at det er mye mer fokus på hovedpersonene nå. Kjemien mellom House og Wilson er jo noe av det beste i serien. Og endelig fikk Chase fortalt Cameron sannheten, blir spennende å se hvordan det forholdet går nå.

Lenke til kommentar

Det har vel aldri blitt nevnt at de har hatt samleie, men det er jo en naturlig del av et forhold, så jeg går ut ifra at han har "dunket" henne på et eller annet tidspunkt..

 

Etter hva jeg har skjønt, så "dater" de nå, men hvorvidt forholdet deres utvikler seg får vi antakeligvis svar på i neste episode.

Lenke til kommentar
Nei så trist dette ble da. :(

 

 

Lucas får Cuddy. Chase blir og Cameron drar. Pluss at de slår opp. Nei og nei. Skulle vært Chase som skulle dratt. Cameron... I wan't you back! :cry:

 

Angrer på at jeg åpnet den. :p

 

 

Hadde forresten lest om Cameron, før bare glemt det. Noe herk med han Lucas!

 

Noen som vet om Thirteen i det minste kommer tilbake?

 

Lenke til kommentar
Her er det vel lov med sånne spoilers Svampebob, siden de som diskuterer her ser på sesong 6 og følger med på USA sendingene. Men ja, helt riktig, Kutner tok selvmord i slutten av sesong 5 og derfor (:p) er ikke han med videre nå nei.

Han ble faktisk skrevet ut av serien for å være med på Obamas valgkamp! :yes:

 

Men damnit, House MD er noe av det beste jeg har sett på TV på lange tider. En av de beste seriene jeg noensinne har sett på, faktisk!!

 

*hill, hill*

Lenke til kommentar
Nei så trist dette ble da. :(

 

 

Lucas får Cuddy. Chase blir og Cameron drar. Pluss at de slår opp. Nei og nei. Skulle vært Chase som skulle dratt. Cameron... I wan't you back! :cry:

 

Hadde forresten lest om Cameron, før bare glemt det. Noe herk med han Lucas!

 

Noen som vet om Thirteen i det minste kommer tilbake?

 

 

Ja. Det nye teamet ser ut til å bli 13, Foreman, Chase, Taub + House.

 

 

Forøvrig syntes jeg House er på vei mot sin vanlige rolle minus Vicodin- poppinga.

Endret av mx1000
Lenke til kommentar
Noen som vet om Thirteen i det minste kommer tilbake?

 

 

Ja. Det nye teamet ser ut til å bli 13, Foreman, Chase, Taub + House.

 

 

Forøvrig syntes jeg House er på vei mot sin vanlige rolle minus Vicodin- poppinga.

 

 

Æsj, skulle ønske både Taub, Chase og spesielt Foreman kunne åke vekk.

 

 

Veldig enig med deg der, føler at det er samme gamle greiene. Og det er jo ikke dårlig for all del, men nå gjorde de stor sak av at House ble en endret mann, og det føles litt feil at det bare sklir tilbake.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som syntes kjeven til Olivia Wild ser veldig mandig ut?

 

Episoden var helt grei den, ikke noe mer enn det. Jeg er glad for å bli kvitt Cameron, da jeg er drittlei moralkompasset og sytinga fra den kanten. Old news er det også, så man skjønte jo greit konsekvensene når Chase åpnet brødsmella.

 

Lucas - ser det ut som han bruker lebestift? Fyren har irritert meg siden han gjorde sitt inntog i serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...