Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Kjempe herlig episode. Har alltid vært fan av Wilson, og sykt kos å ha en episode hvor han er hovedpersonen. Var også godt å se House vise følelser, og innrømme at han var redd for å miste Wilson. I de siste episodene har House begynt å bli sitt gamle seg, så var redd for at den fantastiske sesongstarten ikke skulle bety noe. Så var godt å se at han var der for Wilson under og etter operasjonen. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leste også den. Ble litt forvirret. Håper virkelig at vi får en ny dose til mandag - gjerne juleepisode. :)

 

Edit: Jeg gjorde litt research og det ser ut som vi får en ny episode 14. Desember.

 

http://www.fox.com/schedule.htm?src=menu_i...week:2009-12-13

 

 

HOUSE

"Joy To The World" - 8 \ 7c

 

-- "HOUSE" -- (8:00-9:01 PM ET/PT)

 

THE TEAM RINGS IN THE HOLIDAYS WITH A MEDICAL MYSTERY ON "HOUSE" MONDAY, DECEMBER 14, ON FOX

 

Lori Petty ("The Cleaner") Guest-Stars

 

Her står det litt om plottet til episoden:

 

 

House and the team encounter a teenager who collapsed during her high school Christmas program. They soon find the troubled teen dealt with more than her share of bullying at school, and as her condition continues to deteriorate, the team must delve deeper to get to the bottom of her mysterious illness. Meanwhile, House gives a clinic patient an unbelievable holiday gift and keeps the team guessing about who may have sent him a particularly thoughtful Christmas present, and Cuddy receives an unexpected gift of her own in the "Joy to the World" episode of HOUSE airing Monday, Dec. 14 (8:00-9:01 PM ET/PT) on FOX. (HOU-511) (TV-14; D) CC-HDTV 720p-Dolby Digital 5.1

 

 

Cast: Hugh Laurie as Dr. Gregory House; Lisa Edelstein as Dr. Lisa Cuddy; Omar Epps as Dr. Eric Foreman; Robert Sean Leonard as Dr. James Wilson; Jennifer Morrison as Dr. Allison Cameron; Jesse Spencer as Dr. Robert Chase; Peter Jacobson as Dr. Chris Taub; Kal Penn as Dr. Lawrence Kutner; Olivia Wilde as Thirteen

 

Guest Cast: Lori Petty as Janice; B.K. Cannon as Natalie; Michael Leydon Campbell as Mr. Soellner; Sherilyn Fenn as Mrs. Soellner; Lucas Till as Simon; Phyllis Lyons as Dr. Schmidt; Bitsie Tulloch as Whitney; John Forrest as Geoff; Meaghan Jette Martin as Sarah; Taylor Dooley as Rachelle; Ben Shields as Jonathan; Alix Korey as Anna; Christopher Demaci as Squatter; Marissa Ingrasci as Woman; Bobbin Bergstrom as Nurse

Endret av Autzen
Lenke til kommentar
Er fortsatt på sesong 1. og storkoser meg. Har vel nesten ikke sett på annet i det siste. Hvordan er utviklingen videre i de neste sesongene? Blir det bare bedre og bedre eller?

Sesong 1 er favorittsesongen min, mens det i sesong 2 og 4 er to fantastiske dobbelt-episoder. Det er ingen dårlige sesonger, og jeg gledet meg (og fremdeles gleder meg) til hver ny House-episode.

 

Det er kun et fåtall serier som har holdt på min interesse i så mange sesonger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...