Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg kjøper noe via min xbox konto på live (eksempel Death Tank). Er det slik at hvis jeg selger min xbox (sletter profil fra xboxen) også kjøper en ny xbox 1 år senere. Vil jeg da få Death Tank ned gratis siden jeg allerede har kjøpt det? Da i betraktning til at jeg bruker samme online profil?

Skrevet

Det skal vere slik ja, har du kjøpt og betalt for noe skal det vere oppført uavhengig av hvilken konsoll du er på, bare du er innlogget med profilen kjøpet ble gjort med.

Skrevet

Ja, det er sånn. Hvis jeg bruker recover gamertag hos en kompis, kan jeg laste ned og spille mine fulle arcade games med min gamertag hos han. Hvis han spiller med sin gamertag får han bare spillt demoen.

Skrevet (endret)

Demo på The Chronicles of Riddick: Dark Athena er ute. Det gleder jeg meg til å teste. :)

Edit: Kun for Gold, forresten...

Endret av Tjohei
Skrevet (endret)

Takk for den :) Har ikke testet det forrige spillet, så dette blir gøy.

Demoen var utrolig kort. Gameplayet var helt standard FPS, med noen bugs, fysikken var grei, grafikken var godkjent. Ikke noe kjøp her hvertfall.

Endret av bebeluv
Skrevet

Bare godkjent grafikk?! Hmm. Ikke testet ennå men at det ser bra ut på gameplayvideoer er jo sikker. ALt det andre du ramser opp er som forventet siden det er en fps. Det som er viktig er jo at drivet og stemninger er god.

Skrevet

lyst til og prøve wrestlemania, men har ikke live fortiden siden jeg akurat har flytta og og ikke har wireless kit til nettet enda....skulle ønske noen ville selge til meg

Skrevet
lyst til og prøve wrestlemania, men har ikke live fortiden siden jeg akurat har flytta og og ikke har wireless kit til nettet enda....skulle ønske noen ville selge til meg

men det virker jo som du har nett og da kan du jo bare koble deg fra pcen din til xboxen med en vanlig nettverkskabel. Da får du live :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...