Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du det fylte hele skjermen? :dontgetit:

Får teste et par skirmisher i morgen for å se, men husk at den kua er langt i fra så stor på skjermen til vanlig ;)

Litt uheldig med bilde mtp. Kua tar hele skjermen :p

Men noe annet enn størrelsen?

Skrevet
jeg synes UIen din fyller opp hele skjermen din, tror ikke akkurat det er en positiv ting hvis du driver mye med arena.

Da har du ikke sett hans tidligere UIer. \o/

Fint for en gangs skyld, pews.

Skrevet
post-163948-1223420287_thumb.jpg

I keep it simple! :)

*Og ikke mobb gearet på charen min, det er en alt jeg bare gjør daylies på .. :p

Helt greit, men er jo pretty much bare standard UI med noen modifikasjoner. :p

Men Keep It Simple, Stupid^^

Hva heter addonen som viser XP/hr this session? Jeg har en som på alten som heter fubar experience fu eller noe, men den virker ikke lenger.

Skrevet

Var et par addons jeg kunne tenkt meg der ja! Veldig fin den øverste linjen med info.

XP-baren og fonten til "fear"-loggen var ikke så veldig fint, men generelt et veldig stilfult UI.

Skrevet

Litt vel minimalistisk etter min smak, men fin.

"Trying to run away i fear" og slik tekst havnet bak unitframes. Det samme når en spell er klar. Selv ville jeg tatt unitframes lenger ned, og hatt kartet i ett av hjørnene.

Skrevet
Jeg ville flytte XP-bar ned i bånn, med kart rett over i midten med 1-2 actionbars på hver side. Og hvorfor 2 buff-bars?

Er da bare 1 buffbar?

Etter nærmere inspeksjon så jeg at det jeg trodde var standard Blizzard "her gjemmer vi buffs", var en action-bar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...