Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha gitt kritikk ( jeg mener konstruktiv tilbakemelding^^) på mange andres, er det på tide at jeg viser hvordan jeg spiller.

 

post-87384-1223745948_thumb.jpg

Slik kjører jeg da til vanlig, i 1680x1050 med alt på maks, samt en skjerm til :wee:

 

Detaljer:

post-87384-1223745994_thumb.jpg

 

1. Er mitt mage-hjørne, med buffs, food, gems og shield. Hva hvert symbol gjør avhenger av om jeg høyre- eller venstreklikker. Venstreklikk for Fire Ward, høyre for Frost. Venstre for Mage Armor, Høyre for Frost Armor og scrollehjulet for Molten Armor. Enten conjure eller bruke food/gem/water.

 

2. Diverse spells som jeg ikke har keybindet.

 

3. Quartz casting bar som viser når jeg kan begynne og kaste enste spell for å hindre tap av dmg på grunn av lagg. Symbolet for fireball under gjær at jeg kan se om mobs er i range, samt følge med på GCD.

 

Ovenfor til høyre ser man alle spells/abilities som jeg har på CD, samt tiden igjen.

 

4. Har flyttet det vinduet dit.

 

5. Div info som alltid vises. FPS er låst til max 40. Bagplass, klokke osv.

 

6. Tar jeg musen ned til kartet popper FuBar opp med alle addons.

 

7. Leser du fortsatt? oO

 

Mellom 2. og "you loot" har jeg guildchat, og til høyre for "you loot" stuffet har jeg party/whisper. All chat fader vekk av seg selv.

 

Alle spells er gjemt bort og har hurtigstaster.

 

Så, vad tycks? :)

Lenke til kommentar

Har kommet frem til at man ikke trenger all den infoen med akkurat helse, race, manapool osv.

Når alt kommer til alt har det lite å si, %andel er det eneste som trengs ettersom mobs "reagerer" med spells osv på prosentvise deler av sin helse.

 

F.eks. en bossmob som enrager ved 20% helse.

 

I pvp kan det være kjekt å se rase osv hvis folk bruker noggfogg, men det er skjeldent behov for det.

 

Dette er rent praktisk selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Jepp, men når jeg ser unitframes som _kun_ viser % hp til motstanderen begynner jeg å lure litt. Hva med klasse, race, mana osv.?

 

Hvis du snakker om mitt UI; jeg har target mana bar og mener det er et must. Er litt usikker på klasse, level, rase etc. Jeg bruker tooltip'en til det, men det er selvsagt kjekt å ha i unit frames hvis man PvPer mye.

Lenke til kommentar

- Omen/Proximo er ved siden av recount(dmg meter), og kommer frem avhengig av om jeg er i raid/arena.

- Maintank target ligger over chat.

- Deadly Boss Mod og item-CD ligger ved siden av Elkano buffbars oppe i venstre hjørnet.

- Cooldowntimers vokser oppover fra player frame.

- Trinketbuff/SnD etc vokser nedover fra player frame.

 

ss11.jpg

Lenke til kommentar
- Omen/Proximo er ved siden av recount(dmg meter), og kommer frem avhengig av om jeg er i raid/arena.

- Maintank target ligger over chat.

- Deadly Boss Mod og item-CD ligger ved siden av Elkano buffbars oppe i venstre hjørnet.

- Cooldowntimers vokser oppover fra player frame.

- Trinketbuff/SnD etc vokser nedover fra player frame.

 

 

Buttons are liek hueg?

 

Trenger du virkelig så store buttons, eller så store buttons OG cooldownbar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...