Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^ Hvor høy oppløsning bruker du?

Og hvis jeg ser rett så er alle knappene dine smørt utover 60% av skjermen din - jeg ser ikke karakteren din noe sted? Kan være at øyene mine spiller meg et puss siden jeg er på mobilen.

Ser jo ut som om knappene blokkerer all syn.

 

Viser bare UI og nedre delen av bildet, de resterende 80% er croppet ut. Bruker 1920x1080.

Prøvd med flere forskjellige "variasjoner" og liker å ha alle spells klumpet sammen istedenfor å ha de fordelt utover hele skjermen. Kunne sikkert dradd actionbars litt lenger ned på skjermen, men det er smak og behag. :)

 

e: forøvrig åpen for forslag om ny UI som ikke er bartender (som jeg har brukt religiøst i flere år nå.)

Endret av The Doctor
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ang. bugs som jeg nevnte tidligere så er ikke problemet fikset likevel. HVER gang jeg logger på må jeg relogge med én gang fordi jeg ikke kan bruke ting i bags, trykke på abilities osv. Hva som forårsaker det, om det er Elvui eller Carbonite eller noe annet, aner jeg ikke. Mulig det er Carbonite, siden det er i beta, men hvorfor det skulle påvirke bag items og abilities er meg et mysterium. Noen med Elvui som opplever det samme?

Har elvui, og opplever ikke noe sånt problem hvertfall

Lenke til kommentar

 

Ang. bugs som jeg nevnte tidligere så er ikke problemet fikset likevel. HVER gang jeg logger på må jeg relogge med én gang fordi jeg ikke kan bruke ting i bags, trykke på abilities osv. Hva som forårsaker det, om det er Elvui eller Carbonite eller noe annet, aner jeg ikke. Mulig det er Carbonite, siden det er i beta, men hvorfor det skulle påvirke bag items og abilities er meg et mysterium. Noen med Elvui som opplever det samme?

Har elvui, og opplever ikke noe sånt problem hvertfall

 

Jeg bruker også Elvui, og har heller ikke dette problemet.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Bare jeg som holder på meg custom UI nå om dagene eller? Har TUK og ElvUI gjort alle late? :O

post-51466-0-68547000-1426138686_thumb.jpg

Dagens UI

post-51466-0-75744200-1426138947_thumb.jpg

Alle addons i edit-mode:

Raven - Buffs/debuffs

PitBull4 - unit frames

Bartender - bars

Masque - icon skinner

Prat chat - addon

Skinner - skinner vinduer ol

KGPanels - lager paneler du kan lage UI av

CoolLine - Cooldown-tidslinje

Fontifier - bytter fonts overalt

ErrorMonster - fjerner errors

CleanMinimap - firkanta minimap

DXE - alternativ til DBM

Skada - dmg, heal og threat meter

SharedMedia - masse bars, backgrounds osv

Quartz - cast bar

 

Tror det er det...

Endret av Jakke
Lenke til kommentar

Det eneste som minner om ElvUI er vel hvor infoboksen er (under chat, den har jeg hatt der tidligere også, faktisk før ElvUI kom tror jeg).

 

Resten er basert på Grid faktisk, selve fargene og det. Oppsettet er custom med stor bar for meg i midten, alltid likt det slik :)

 

ElvUI er vel ikke en pakke, siden det er en hel UI da, med egen install og alt det styret. Men jeg er ikke kjent på det området, foretrekker heimkokt! :D

Lenke til kommentar

Bytta fra Windowed til Fullscreen (Windowed). Da fucka UIen seg, så jeg bestemte meg for å revidere den litt, tross alt ett år gammel nå.

 

Fesk PixelPerfect kaller jeg den, fordi alt er plassert på pikselen der jeg vil ha det, og det er 1px mellom alle rutene (CoolLine er ikke det, men ikonene til spells på CD har 1px avstand opp og ned mellom Bartender og unitframe).

 

post-51466-0-40990400-1426596932_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg syns det var litt ElvUi-aktig var de svarte "boksene" (chat, actionbars, skada, raid).

 

Jeg syns du har et fint UI, men noe jeg lurer på: må du gjøre disse tilpasningene på hver char du har, eller er det en måte å eksportere UI-et du lager til alle chars? For flere år siden lekte jeg meg litt med UI jeg også, men syns det ble så klundrete å få til likt på alle (jeg er litt freak sånn, MÅ være helt likt på alle..). :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...