Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
¨Med smartpost slipper du å tenke på vekta¨

9274251[/snapback]

¨Med smartpost slipper du å tenke på vekta, egne bestemmelser gjelder for sendinger over 35 kg, så du slipper ikke å tenke på vekta likevel¨

 

Når det er snakk om 24" CRT så tror jeg hele forsendelsen kan begynne å nærme seg den grensa.

Lenke til kommentar

Mener å huske at det ikke skal foregå bytte/salg/kjøp i denne tråden. Det var en tråd ( GiBort-tråden) men den ble stengt :(

 

Så hvis jeg lurer på om noen har noe PC2700 512MB RAM til min bærbare. Så får jeg ikke lov til det.

 

Handel skal foregå på bruktmarked.hardware.no, men jeg synes det hadde vært greitt om GiBort-tråden V2 hadde kunne blitt åpnet.

Lenke til kommentar
Så hvis jeg lurer på om noen har noe PC2700 512MB RAM til min bærbare. Så får jeg ikke lov til det.

du klarer å luer inn en etterspøres du å late som om det ikke var meningen :innocent:

 

Men grunnen til at gis bort trådenble stengt var vel ikke fordi vi ga bort, men fordi folk masa om folk hadde det og det å gi bort .....

Lenke til kommentar
Så hvis jeg lurer på om noen har noe PC2700 512MB RAM til min bærbare. Så får jeg ikke lov til det.

du klarer å luer inn en etterspøres du å late som om det ikke var meningen :innocent:

shh :whistle:

 

Men grunnen til at gis bort trådenble stengt var vel ikke fordi vi ga bort, men fordi folk masa om folk hadde det og det å gi bort .....

9275582[/snapback]

As they do here, no?

Lenke til kommentar

Da har jeg klart å måle meg fram til hva som er hva i strøm koblinga til den eksterne cd-brenneren.. også viste det seg at det var en USB 2.0 brenner.

Så jeg nappa ut brenneren og satte inn en dvd-brenner som egentlig var fra den packard bell pc'n :p

Og kobla det til pc'n.. og det kom opp som en ekstern dvd-brenner :)

Så nå har jeg både ekstern harddisk og dvd-brenner, kjekt å ha :)

 

Så har jeg også testa den 19" lcd skjermen mer, men får ikke liv i den :( har målt sikringa der den sitter, og den skulle være hel, men er ikke helt sikker, da den må loddes ut for å måles alene, og det er også umulig å se inni den.

Noen forslag til hva som kan prøves før jeg kaster den igjen?

Lenke til kommentar
Så har jeg også testa den 19" lcd skjermen mer, men får ikke liv i den :( har målt sikringa der den sitter, og den skulle være hel, men er ikke helt sikker, da den må loddes ut for å måles alene, og det er også umulig å se inni den.

Noen forslag til hva som kan prøves før jeg kaster den igjen?

9276935[/snapback]

Når du måler får du ingen motstand i det hele da?

 

Ville prøvd å lodde den ut for å sjekke. Men hvis du setter strøm på den får du målt om det går strøm videre forbi sikringen?

Lenke til kommentar

Jeg bruker et multimeter fra biltema.. dette piper om det er "kortsluttning" eller hva jeg skal si :p altså, det piper om man tar kablene sammen, og det piper når jeg tar en på hver side av sikringen.

 

Men skal ta å måle den mer en dag, men da med strømmen tilkoblet.

 

Tar gjerne imot flere tips :)

Lenke til kommentar
Jeg bruker et multimeter fra biltema.. dette piper om det er "kortsluttning" eller hva jeg skal si :p altså, det piper om man tar kablene sammen, og det piper når jeg tar en på hver side av sikringen.

 

Men skal ta å måle den mer en dag, men da med strømmen tilkoblet.

 

Tar gjerne imot flere tips :)

9277304[/snapback]

 

 

er det integrert strømfrsyning i den ? ....

 

hvilken skjerm er det snakk om ?

 

 

mvh

-Djgunnah

Lenke til kommentar
Kanskje strømforsyninga har gått?

9277931[/snapback]

 

 

det er jo antageligvis den som har gått men spørsmålet hva som har fått den til og gått / om den har ødelagt noe annet inne i der

 

og viss bare sikringen har gått så er jo spørsmålet om hva som har fått den til og gå

om det bare er en tilfeldighet eller om det er noen overleder inne i strømforsyning ol ...

 

 

mvh

-Djgunnah

Lenke til kommentar
Fikk i dag en P4 maskin.

Det sitter en Celeron på 1.7 ghz i maskinen. Den manglet ram, men jeg har satt inn 1 gb ddr ram.

---

Har prøvd maskinene nå, men den går rett i bios. Og der står denne meldingen:post-86344-1187104375_thumb.jpg

Hva må jeg gjøre?

9278300[/snapback]

Hadde kanskje vært bedre å lage en egen tråd på dette... Men har du prøvd å sette BIOS til default settings, eventuelt resette den? Etterpå kan du prøve å sette en 'optimal' CPU-frekvens.

 

M.

Lenke til kommentar

Jeg er på utkikk etter en Pentium 3 maskin, som jeg tenkte å bruke som firewall/router. Så da var planen å dra rundt på diverse elektroshapper i området og se om dem hadde noe liggende i søpla. Men det har jo vært så utrolig dårlig vær i det siste, blir maskinen ubrukelig om den har ligger ute i dette været som har vært?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...