Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"


"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

694 stemmer

  1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens:

Compaq Presario 5686 kabinett med q-tec 300W psu (fyrverkeri boks :p)

Men ikke helt orginalt innhold :p

WD 40 gb disk, 64MB skjermkort, Asus A7S333 hovedkort med en AMD Athlon 1800+ og kjøler.

Ellers satt det i orginalt dvd-rom og en 10x sony cd-brenner.

 

Og gårsdagens var ei poision audio 10" basskasse uten element.

Lenke til kommentar

Noen som har en liten IDE eller s-ata harddisk jeg kan få? Størrelse bryr jeg meg lite om så lenge den er over 5gb, trenger å se om dataen jeg fant funker under spill og last.

 

EDIT: Det er et must at du bor i/eller nært trondheim

Endret av eldavid
Lenke til kommentar
Var på el-jakt i dag på  el-kjøp i Haugesund. Fy f*** det så ikke ut. De folkene som plukker der har så lite respekt :nei: . De tar kompomentene til en pc så bare lar de kabinett deler ligge å slenge rundt omkring. Syns synd på de ansatte på el-kjøp som må plukke opp etter de alltid.

9311550[/snapback]

 

Vet du andre plasser i haugesund som kan være aktuelle?

 

 

Kunne tenkt meg en liten fryseboks som jeg kan eksperimentere litt med(fylle den med vann og bruke den som passiv raddis)

9311615[/snapback]

Expert er vel en aktuell plass på Raglamyr, ellers så vet jeg ikke om noen andre plasser. OT: Bor du i Rogaland siden du spør meg om flere plasser?

9312087[/snapback]

Strax eller hva det nå heter rett bortenfor Elkjiip og Expert på Raglamyr, bak Bravida og ett eller annet flise butikk greier? :) (fytti jeg er dårlig på navn :innocent: )

Lenke til kommentar
er ganske slunkent utvalg når jeg er å kikker. virker som at med en gang jeg kommer så popper det fram utlendinger. ikveld fant jeg ut at det er både latviere og russere der.

 

wee, they are bonding :p

9347112[/snapback]

 

Det er ikke så rart heller da..hehe.

 

 

Mye fint du kan finne som andre har kastet.

Uten å gå for mye offtopic, så fant jeg en rimelig fint benk jeg har på utsiden av huset som bare trenger litt purring og et lakkstrøk før den er god som ny.

 

Uansett, i morgen etter jobb, skal jeg dra innom noen plasser og se om jeg finner et kabinett og eller disker\rambrikker som kan virke.

Lenke til kommentar

Ja da har jeg vært i "gullhuset" mitt en tur igjen. Klarte å få med meg enda en Nokia 21" CRT. :D

Plukket også med meg en Kyocera laserskriver (s/hv) samt et videobjektiv; et Fujinon TV-Z 1:2,5/16-160mm med en Fujinon Close-Up Lens.

Containeren var full av skjermer, gamle pc´er, samt masse stereoutstyr, men hadde ikke plass til mere i bilen. Tar en tur i morgen igjen og plukker litt tenker jeg... :cool:

Lenke til kommentar

Jepp, har nå henta 2 Nokia pluss en Samsung SyncMaster 1100DF 21" i løpet av en uke :D

2 av ungene har fått hver sin Nokia, selv har jeg bytta ut min 17" LCD med Samsungen, den har Highlite-funkjson, glassklart bilde og femmenal´oppløsning. Funker kjempebra til spill og er suveren til bl.a. regneark. Får mange rader og kolonner på den i forhold til LCD-skjermen ja.

Lenke til kommentar
Jepp, har nå henta 2 Nokia pluss en Samsung SyncMaster 1100DF 21" i løpet av en uke  :D

2 av ungene har fått hver sin Nokia, selv har jeg bytta ut min 17" LCD med Samsungen, den har Highlite-funkjson, glassklart bilde og femmenal´oppløsning. Funker kjempebra til spill og er suveren til bl.a. regneark. Får mange rader og kolonner på den i forhold til LCD-skjermen ja.

9353837[/snapback]

Kva bruker ein den "Highlite" funksjonen til i praksis? Eg har den på min Syncmaster, men aldri brukt det :hmm:

Lenke til kommentar

I går fant jeg en "Network" 21" CRT-skjerm fra 1999 med helt flatt billedrør. Jeg ble ikke helt imponert over oppløsning og sånt så den blir bare en reserveskjerm inntil videre. 1600x1200@75Hz og 1280x1024@100Hz. Jeg er ikke sikker på om det er skjermkortet i den bærbare som begrenser oppløsning så jeg skal få testet den litt til først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...