Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spørs jo litt hva budsjettet ditt ligger på da,men jeg kan anbefale power supreme, star track, multi sonic og multi power fra powerstar i hvert fall:) Kjøp noen multi power om du får tak i!! De er geniale..power supreme er også en slager visst nok:D

 

Takker for svar. Har du prøvd noen av de forresten? :)

 

Jeg tenker litt at, de billige batteriene til 50,-, feks den "Multi Power" fra Power Star, er det futt i disse billig-batteriene? Gidd ikke å kjøpe for eksempel 4 stykk av de når det bare er drit.

 

Og når det gjelder sånn mix, hva burde jeg gå for, Familie-mix, crazy-mix eller super power?

 

Men hvem er det som selger Power Star? Har de fleste begynt å selge det, eller er det kun butikker som Europris som selgeR?

 

EDIT: Selges det fyrverkeri i morgen også?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Det spørs jo litt hva budsjettet ditt ligger på da,men jeg kan anbefale power supreme, star track, multi sonic og multi power fra powerstar i hvert fall:) Kjøp noen multi power om du får tak i!! De er geniale..power supreme er også en slager visst nok:D

 

Takker for svar. Har du prøvd noen av de forresten? :)

 

Jeg tenker litt at, de billige batteriene til 50,-, feks den "Multi Power" fra Power Star, er det futt i disse billig-batteriene? Gidd ikke å kjøpe for eksempel 4 stykk av de når det bare er drit.

 

Og når det gjelder sånn mix, hva burde jeg gå for, Familie-mix, crazy-mix eller super power?

 

Men hvem er det som selger Power Star? Har de fleste begynt å selge det, eller er det kun butikker som Europris som selgeR?

 

EDIT: Selges det fyrverkeri i morgen også?

 

Jeg har hatt multipower, multi sonic og har kjøpt power supreme i år:) Har også multipower og multi sonic i år:) Jeg anbefaler så absolutt og kjøpe 2-3 multi power da disse virkelig leverer varene. Det er det nok fler her inne som er enige med meg i:) Multi sonic har også mange spennende effekter. Anbfealer det også. Gå inn på youtube og søk litt rundt på dissa batteriene.

 

Når det gjelder mix pakkene så er disse ofte overpriset, men måtte jeg velge så ville jeg definitivt ha valgt familie mix som inneholder mange godbiter:D

 

Det selges fyrverkeri i morgen også, og det er kun europris som selger powerstar:)

 

Her har du link til power supreme som er det samma batteriet som det som vises på denne videon.

 

http://www.youtube.com/watch?v=wEz1DfCEEb0

 

Her har du en link til star track som jeg også vil anbefale:)

 

Lenke til kommentar

Er det lov å bruke nødraketter/nødbluss som fyrverkeri?

 

Jeg har prøvd å skaffe informasjon, men finner ingen klare svar fra troverdige kilder.

Noen sier det er forbudt.

Andre sier det er lov mellom 00:00 og 00:05 på nyttårsaften.

 

Det burde være lov i en meget begrenset periode på nyttårsaften, både for å bli kvitt greier som går ut på dato, og for å lære hvordan det gjøres.

Den erfaringen kan spare mye tid når man virkelig er i nød.

 

Er det totalforbudt, eller er det i visse tilfeller lov?

Lenke til kommentar

Har sett nødbluss på himmelen mange nyttårsaftener. Tror politiet har nok å gjøre den natta, så de gidder neppe lete etter hvem som har skutt dem opp. Men vet ikke om det er lovlig.

 

Tror dere krakleballer vil være borte neste år? Eller er det bare snakk om å få papirene i orden for svea? Var heller kryptisk det brevet.

Endret av Überadri
Lenke til kommentar

Bare å kjøpe mange Multi Power, de funker fett!

 

Bare Europris ja.

 

Selges fyrverkeri i morgen også ja.

 

 

Jeg har hatt multipower, multi sonic og har kjøpt power supreme i år:) Har også multipower og multi sonic i år:) Jeg anbefaler så absolutt og kjøpe 2-3 multi power da disse virkelig leverer varene. Det er det nok fler her inne som er enige med meg i:) Multi sonic har også mange spennende effekter. Anbfealer det også. Gå inn på youtube og søk litt rundt på dissa batteriene.

 

Når det gjelder mix pakkene så er disse ofte overpriset, men måtte jeg velge så ville jeg definitivt ha valgt familie mix som inneholder mange godbiter:D

 

Det selges fyrverkeri i morgen også, og det er kun europris som selger powerstar:)

 

Her har du link til power supreme som er det samma batteriet som det som vises på denne videon.

 

Ah, takker for svar dere to. ;)

 

Litt kjipt at det var kun Europris som selger.. får se hvor vi handler.

 

Men har den digge utsikten her, og ser sånne utrolig stilige finaler på noen. Sånne som går i en runding og som blir sånn en liten stund i luften før det forsvinner. Er dette den dyre typen, eller finnes det et slikt batteri som har en litt lengre levetid i luften på slutten, og med en fin slutt? Litt kjedelig med bare et smell.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...