Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svea er ikke ett bra merke...

Hvorfor er det stadig noe galt med Svea sine artikler?

Først så var det Bombard som tilbakekalles også var det Crackling Balls som ble tilbakekalt og nå er det Banditt. Det er stadig noe feil med Air bombene demmes og det er dyrt der og ett lite utvalg, dårlig design osv.

 

Svea er ett dårlig merke!!!

Lenke til kommentar

*snip*

99 for den super ni, er det vanlig pris hos alle gmax ?

Vanlig pris hos G-Max ja :)

 

Den koster vel 99 på XXL også?

Det gjorde den i hvert fall i fjor!

XXL selger den ikke iår.

 

Off, da har jeg kjøpt fyrverkeri

svidde 200 på en kick off pakke, faen for en drittpakke...

Men ellers er jeg fornøyd! :) skal handle mer imorgen

Betalte du 200kr for en Kick Off? Svindel :thumbdown: Betalte 99kr jeg! Til 99kr er det en grei pakke, men til 200kr så ville jeg valgt en annen ja :/

 

*snip*

Svea er ett dårlig merke!!!

Svea er vel Norges største importør av fyrverkeri ;) Om det er feil på èn Toyota bil så betyr ikke det at alle bilene deres er dårlige ;)

Endret av PostSpareBanken
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Power Supreme var selvfølgelig utsolgt på europris :(

 

Så da ble det:

5x "One Shot" - 100kr.

1x "Multi Sonic" - 100kr (Aner ikke hvordan denne er i og med de ikke hadde Power Supreme.

2x Desibel 100kr

1x Darkbreaker 100kr

 

alt ble 400kr.

 

Hva tror dere? vil dette fungere, har aldri testet noen av dem så aner lite om det blir bra smell eller ikke :) Håper på det beste

Lenke til kommentar

Power Supreme var selvfølgelig utsolgt på europris :(

 

Så da ble det:

5x "One Shot" - 100kr.

1x "Multi Sonic" - 100kr (Aner ikke hvordan denne er i og med de ikke hadde Power Supreme.

2x Desibel 100kr

1x Darkbreaker 100kr

 

alt ble 400kr.

 

Hva tror dere? vil dette fungere, har aldri testet noen av dem så aner lite om det blir bra smell eller ikke :) Håper på det beste

 

Synd at du ikke fikk tak i powersupreme. Mamma og pappa klarte å drasse med seg et power supreme batteri hjem til meg i stad. De hadde kun 4 igjen her, og var utsolgt mange andre plasser. Er utrolig spent på det batteriet altså:D

 

Men jeg ser du har fått tak i en del bra. Multi sonic er et nice batteri til 100 kroner=) Jeg har selv handlet 3 pakker med one shot og er spent på disse. Har hørt en del positivt om de. Desibel har jeg hatt tidligere, og ville kanskje gått for multi power i steden for, men du kommer til å bli fornøyd med desibel også. Darkbreaker er akkurat det samme batteriet som multi sonic vil jeg si. Lykke til og godt nyttår:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...