Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir så oppgitt når jeg ser hvor lite dere kjøper.

Hvorfor kjøper dere så lite da?? Det er jo så lett og bare kjøpe mer.

Det er bokstavelig talt å tenne på penger, og det finnes folk som trenger pengene til andre ting. Det er tanken som teller!

 

Hvor gamle er de fleste som er herhmm.gif

 

Jeg har ett brille par fra før av men jeg fikk ikke med noen briller på Europris.

Men ingen fare. Jeg fikk briller fra Svea og Engelsrudwink.gif

Jeg sitter her forsatt å venter på et bilde av alt samlet :grin::devil::sleep2:

 

Det skal du få!

Lenke til kommentar

Men hvis man har interesse for fyrverkeri som de fleste her har så ville de jo hatt mere fyrverkeri.

Det er jo lett å skaffe seg 5000 kr.

 

365*

 

Nei ikke 365 for salget starter sånn ca 5 dager igjen til nyttår.

 

Nå synes jeg faktisk at du skal folk få lov til å bruke pengene sine på det de vil. Hva folk handler har hverken du eller jeg noe med. Du kan vel heller snart gjøre noe vettug, som å slenge ut bilde av fyrverkeriet ditt:)

Lenke til kommentar

Hvis men er opptatt av fyrverkeri så vil de fleste bruke mye penger på det så det er derfor jeg er oppgitt over at fyrverkeri opptatte folk som elsker fyrverkeri ikke kjøper mer.

 

Når jeg spurte om alderen så mente jeg det ikke av oppskytning osv men om de har jobb osv. Hvis man har en jobb så er det ikke noe problem men...

Lenke til kommentar

Hvis men er opptatt av fyrverkeri så vil de fleste bruke mye penger på det så det er derfor jeg er oppgitt over at fyrverkeri opptatte folk som elsker fyrverkeri ikke kjøper mer.

 

Når jeg spurte om alderen så mente jeg det ikke av oppskytning osv men om de har jobb osv. Hvis man har en jobb så er det ikke noe problem men...

Kom heller med bilder du! :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...