Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, takker for svar dere to. ;)

 

Litt kjipt at det var kun Europris som selger.. får se hvor vi handler.

 

Men har den digge utsikten her, og ser sånne utrolig stilige finaler på noen. Sånne som går i en runding og som blir sånn en liten stund i luften før det forsvinner. Er dette den dyre typen, eller finnes det et slikt batteri som har en litt lengre levetid i luften på slutten, og med en fin slutt? Litt kjedelig med bare et smell.

 

Er ikke helt sikker på hva du mente. Er det slike du mener?

Svea Victory

Endret av diskus123
Lenke til kommentar

Har ikke sett den selv. Jeg pleier å regne litt på krutt pr. krone, selv om noen tydeligvis lyver om netto kruttinnhold. De fleste 1kg batterier koster litt over 1k, mens dette til litt under 2k inneholder like mye.

 

[Edit] Hardcore hos nova til 650 veil, og 400 hos xxl i år står det inneholder 1kg krutt. Svea Victory/Rainbow står det at inneholder 1kg krutt. Jeg tviler sterkt på at disse to kan inneholde like mye krutt da. Vanlige 25skudds batterier inneholder ca. 200g krutt, disse koster 50kr+ som er 2400g krutt for 600kr+. 2stk Svea Victory koster 3.5k og inneholder mindre enn 2400g krutt.

Endret av diskus123
Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker på hva du mente. Er det slike du mener?

Svea Victory

 

Ikke akkurat. Tenker mest på slike fyrverkeri som har finale som feks den til høyre på youtube videoen, den giant bomb. Noen som begynner som den du linke til og slutter som den giant bomben ti høyre i menyen der.

 

Er dette den dyrere typen? Får jeg noe slikt ut av et batteri til 400,- for eksempel?

 

Ellers, er det noe spesielt fra Svea dere kan anbefale? Vil ikke ha slikt pinglegreier som bare har en farge og lager et smell.

Noe under 500,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...