Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sett at det lønner seg særlig å handle løst hos Engelsrud ,men jeg syntes at Familiepakkene til Engelsrud er bedre en samtlige konkurrenter som importerer fyrverkeri.

 

Hva er vitsen med så mye Speed Fire Pungrotta? Jeg kjøpte en eske + at jeg får med en del i pakker osv. Jeg syntes at det nesten blir for mange speed fire. 4 esker er jo lik 400 Speed fire. Hvis du orker å tenne på 400 speed fire på en kveld så er du sannelig en tålmodig type! Eller skal du lage noe av de Speed Firenewhistle.gif

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

One shots er egentlig dårlig. Jeg kjøpte 4 pakker men det er for å ha noe å tenne pålaugh.gif

Synes det faktisk er litt bedre, en Svea sine jeg :whistle:

 

Jeg har sett at det lønner seg særlig å handle løst hos Engelsrud ,men jeg syntes at Familiepakkene til Engelsrud er bedre en samtlige konkurrenter som importerer fyrverkeri.

 

Hva er vitsen med så mye Speed Fire Pungrotta? Jeg kjøpte en eske + at jeg får med en del i pakker osv. Jeg syntes at det nesten blir for mange speed fire. 4 esker er jo lik 400 Speed fire. Hvis du orker å tenne på 400 speed fire på en kveld så er du sannelig en tålmodig type! Eller skal du lage noe av de Speed Firenewhistle.gif

Nei, Speedfirene er til lillebrødrene mine, en pakke til hver :)

Lenke til kommentar

 

Hva er vitsen med så mye Speed Fire Pungrotta? Jeg kjøpte en eske + at jeg får med en del i pakker osv. Jeg syntes at det nesten blir for mange speed fire. 4 esker er jo lik 400 Speed fire. Hvis du orker å tenne på 400 speed fire på en kveld så er du sannelig en tålmodig type! Eller skal du lage noe av de Speed Firenewhistle.gif

 

Jeg kjøper også mange grisehyl/overhylere/speedfire da det er billige og kan brukes til så mangt ^^

Lenke til kommentar

ble fort dyrt dette, er oppi 2400 ca...

Helvete, bokstavelig talt å tenne på penger. Bruker aldri mer en 700kr jeg, som er MER enn nok. Vi vil ha bilder! :devil:

er og dupper i nordsjøen nå så holder på med liste jeg skal sende til hu mor så det står klart til jeg kommer hjem :) skal jo ha litt utover året også hehe :) bilder kan ikke komme før 31 vist jeg kommer hjem til det eller så feirer jeg det litt på etterskudd :D

Lenke til kommentar

Da var fyrverkeri kjøpt! :D

 

Bare et kjapt (kanskje litt dumt) spørsmål: Skal den plastikken som går over rakettene på batterier tas av? Eller skal man bare ta av den greia så man kan tenne på lunta?

kan vell ta av de du vill og fikse og modifisere :p men er vell bare det klisteret over lunta :)

Lenke til kommentar

Da var fyrverkeri kjøpt! :D

 

Bare et kjapt (kanskje litt dumt) spørsmål: Skal den plastikken som går over rakettene på batterier tas av? Eller skal man bare ta av den greia så man kan tenne på lunta?

kan vell ta av de du vill og fikse og modifisere :p men er vell bare det klisteret over lunta :)

Hehe ok, syntes det er litt rart, for den plastikken er jo ganske hard.. Får bare håpe rakettene går igjennom da :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...