Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om man får kjøpt Hawk Missile fra Svea eller noe likt løst, altså utenom familiepakker? Tror jeg kjøpte en som var lik fra Festival i fjor, men husker ikke hva den heter.

 

Jeg skal som sagt kjøpe en del små 25-skudds batterier til rundt 50-80 kroner i år. 2 Absolute Mix til 140 kroner er en selvfølge.

 

Står mellom følgende:

Multi Power - Powerstar - 50 kroner

Exposive - Svea - 80 kroner

F-16 - Festival - 50 kroner

Spooky - Festival - Pris ??

Thunder 25 - Festival - 50 kroner?

 

Jeg har sett litt videoer nå, og det ser ut som om Thunder 25 og Spooky er helt like. Er det flere andre som er helt like? Hva er forskjellen mellom Multi Power og Spooky for eksempel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet om man får kjøpt Hawk Missile fra Svea eller noe likt løst, altså utenom familiepakker? Tror jeg kjøpte en som var lik fra Festival i fjor, men husker ikke hva den heter.

 

Jeg skal som sagt kjøpe en del små 25-skudds batterier til rundt 50-80 kroner i år. 2 Absolute Mix til 140 kroner er en selvfølge.

 

Står mellom følgende:

Multi Power - Powerstar - 50 kroner

Exposive - Svea - 80 kroner

F-16 - Festival - 50 kroner

Spooky - Festival - Pris ??

Thunder 25 - Festival - 50 kroner?

 

Jeg har sett litt videoer nå, og det ser ut som om Thunder 25 og Spooky er helt like. Er det flere andre som er helt like? Hva er forskjellen mellom Multi Power og Spooky for eksempel?

Multipower er absolutt det beste! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har lagt merke til at super power pakkene er utrolig små i forhold til de pakkene som var å få i fjor. Jeg vet ikke om det er innholdet som har krympet eller om de har tatt ut noe. Det ser ikke ut som om de har tatt ut noe når jeg ser for meg fjord årets super power pakke menermm.gif,Ser dere noe med den Super Power pakken som ikke stemmer? Dere ser klart at den har krympet!

post-263464-0-40160100-1325066760_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...