Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, inneholder den noen batterier, eller bare fontener og "one shots"?

Ser ut til å være ett lite batteri, ellers fontener og enkeltskudd.

 

 

 

Vært å handla litt i dag, skal ut å kjøpe noen flere batterier i kveld eller i morra:)

Er det 6 eller 12 (to i høyden) av Jumping Jack i Crazy Mix pakka (midt i bildet)?

 

Lurer fordi jeg vurder å kjøpe den bare pga det såvidt jeg vet er eneste måten å få tak i små Jumping Jack, og de er ganske fete.

 

Er to i høyden, så totalt 12 pakker med Jumping Jack :)

Lenke til kommentar

Alle maser på meg at jeg skal ta bilder og jeg sier bare slapp av!!

Nå har jeg nettopp tatt bilder av det fyrverkeriet jeg har kjøpt de siste to dagene og i morgen så skal jeg ta bilde av det jeg handler i Sverige. Jeg skal legge ut bilder før nyttår man jeg kan ikke si når det spørs hva det blir til det tar litt tid til å bestemme meg.

 

Det jeg skal bestemme meg for er om jeg skal ta og legge ut bilder 4 ganger til eller om jeg skal legge ut ett bilde til av ALT jeg har for dette året inkludert Europris handlinga mi som jeg har lastet opp bilde av senere her.

 

Hvis dere har ønsker eller kommentarer osv så send PM.

Lenke til kommentar

Testa noen airbombs ista , kjenner jeg gleder meg nå :D Noen som vet om de tilbudene til g-max er utsolgt ?

De hadde masse når jeg var der igår. Kjøpte 10 pakker airbombs ;)

 

Nå har jeg lagd utskytningsrampe og alt er pakka og klart. Nå er det bare en jobb igjen: Og vente til nyttårsmile.gif

 

Du har mer å gjøre før nyttår du! BILDER :!:

Lenke til kommentar
Vært å handla litt i dag, skal ut å kjøpe noen flere batterier i kveld eller i morra:)

Er det 6 eller 12 (to i høyden) av Jumping Jack i Crazy Mix pakka (midt i bildet)?

 

Lurer fordi jeg vurder å kjøpe den bare pga det såvidt jeg vet er eneste måten å få tak i små Jumping Jack, og de er ganske fete.

 

Er to i høyden, så totalt 12 pakker med Jumping Jack :)

Takk, kanskje jeg klarer å komme meg til en europris innen neste år da :)

 

Ingen andre butikker i Oslo som har Power Star btw?

Endret av Überadri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...