Gå til innhold

ATi's neste Catalyst 5.13 - AVIVO!

KimmiK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok så dette betyr hva da ?

At cpu blir avlastet og vi får da høyere fps ? øke ytelsen til crossfire ? (mindre cpu avhengig)

Skrevet (endret)

Bedre bildekvalitet på video, bedre VIVO-muligheter.

Mindre CPU load ved H.264 (blir kun GPU avhengig, funker kun på X1x00-serien)

Endret av lavizh
Skrevet

Vel, dette avgjorde saken for meg. Jeg har hele tiden vært missfornøyd med texture filtering kvaliteten til 7800GT kortet mitt og har derfor lenge gått å tenkt på om jeg skulle bruke enda mer penger (som det har gått alt for mye av i det siste) for å bytte til X1800.

Et stykk Gigabyte X1800XL bestillt. Klarte ihvertfall å holde meg unna X1800XT 512MB. :)

Skrevet

Bra hvis ATI klarer å rulle ut X1x00-serien. Det var på tide. Fint at ATI klarer å oppdatere driverne sine. Nå mangler bare støtte for de nye kortene i linux-driverne.

Skrevet (endret)
hmmm hvorfor bruker de 5.13 begrepet, trodde neste driverene ble hetende 6.1 jeg ?

5304127[/snapback]

Jo, fordi det er den 13. driveren i 2005. 5 angir år, og tallet etter angir nr. på driveren det året. 6.x betyr driver utgitt i 2006.

Endret av stigfjel
Skrevet

De bruker WMP og spesialprogrammer fra ATI/NV. Det er uaktuelt for min del, jeg bruker kun MPC... så dermed ser det ut som disse funksjonene er av liten relevans for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...