Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da kan vi hvertfall fastslå at N80 ikke kommer i februar, er ennå ikke kommet i prisguiden, noe de pleier å gjøre x antall uker før de er i handelen. :(

Så spørs det om vi som venter på denne kan smile litt bredere i Mars :hmm:

Redd for at jeg må vente til april,mai... :roll:

Det er heller ikke opprettet varenr. for bestilling fra distributør, så folkens Mars :no:

Endret av Gadgetelsker
Lenke til kommentar

Lurer bare på en ting anngående videoopløsningen til N80 som er (Q)CIF, hvordan filmer denne opp mot en SE W900i som har QVGA?

Veit at CIF har oppløsning på 352 x 288, mot en QVGA oppløsning på 320 x 240 og 30 fps, men hvordan vil dette tas seg ut for nokias side, er CIF oppløsningen "bedre" enn QVGA oppløsningen til SE?

Lenke til kommentar
Amobil har en sniktitt/preview av N80 fra 3GSM messen, artikkelen avsluttes med: "Telefonen burde være rett rundt hjørnet til norske butikkhyller, og vil ha en utsalgspris på omtrent 5000 kroner."

 

Om den burde være rett rundt hjørnet, ville da ikke noen nettbutikker lagt de inn i prislistene sine?

5637236[/snapback]

Var nok en høyst optimistisk påstand av Amobil (og Nokia?) dette. ;) Nokia 6280 var jo "rett rundt hjørnet" i november 2005 den også, og vi ser jo hvor langt den har kommet...

 

Men ingenting hadde gledet meg mer enn om de hadde rett. :w00t: Men det har de ikke. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Nå gjengir vel Amobil bare informasjonen de har fått så vis de tar feil så er det ikke deres skyld. Og det er jo like stor sjangs for at Amobil har rett her som Dagbladet i denne saken.

 

Og så vidt jeg vet så er ikke Nokia så ille med å levere ut mobilene sine til forhandlerene sine som alle skal ha det til nå. Ja, jeg vet at 6280 er veldig forsinket, men det er en av mange telefoner.

Lenke til kommentar

Ja men poenget mitt var at om mobilen er rett rundt hjørnet, ville nok forhandlere/nettbutikker hatt prisinfo de hadde lagt ut. F.eks Mpx er veldig "flinke" med å legge ut slik veldig tidlig.

 

Dessuten skriver ikke amobil hvor de har denne infoen fra, jeg er redd det er fra nokia sine sider hvor det står 1.kvartal, og det er vel de færreste som tror denne rekker kvartalsslutt.

Men for all del, håper den kommer veldig snart! :)

Lenke til kommentar

Modellene blir annonsert hos distrubitørene ca. 1 måned før de blir lagt ut som tilgjengelig for forhandlerene. Verken Tcom eller Telefast har annonsert lanseringsdatoen for N80. Så N80 kommer trolig ikke før slutten av mars/ starten av april.

 

Bare å smøre seg med tålmodighet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...