Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

Jeg begynner virkelig å like deg Symbian_Pro, du lyser opp hverdagen med din optimisme. :D  Håper virkelig du har rett, selv om jeg personlig har mine tvil om at den vil dukke opp før i slutten av April.

5825804[/snapback]

 

 

jeg er helt enig :D

Jeg elsker Symbian_Pro! :love: Du er best!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser også at datoen hos mpx er forskjøvet nå, mens komplett fortsatt har fredag som ubekreftet.

 

Jeg har hørt det skal komme et meget begrenset opplag til de skandinaviske landene i første omgang, kanskje mpx allerede har bortbestilt første leveranse? Mens komplett sin første leveranse på 50 enheter minker nå. Bare vill gjetning fra min side dette...

 

Har lagt inn bestilling på komplett, så får vi se hva som skjer med den utover i neste uke. :)

Lenke til kommentar

rontonic: Det tenkte jeg ikke på! Lurt det der :D Det er faktisk en ganske realistisk mulighet. Jeg tror jeg skal sende en mail til MPX og spørre om dette er tilfelle.

 

Jeg så at N80 var lagt til prislisten mens jeg var på skolen. Flaks at det første jeg gjorde var å forhåndsbestille! :!: N80 kommer bokstavelig talt til å bli revet bort fra hyllene. Jeg annbefaler derfor alle å forhåndsbestille hvis du vi ha telefonen med en gang den kommer ut.

 

Foresten... Tusen takk til alle mine fans!! :p Egentlig er jeg enig i at det er bedre å innstille seg på en sen lanseringsdate og så heller bli positivt overasket hvis den kommer ut tidligere, men jeg har ventet siden november og jeg orker ikke (mentalt) å innstille meg på at den kommer ut i Juni. Jeg vil ha den NÅ :dribble:

Lenke til kommentar

hehe.

Altså er det ikke så ille å vente men når du ikke vet nøyaktig når den kommer ut er det bare frusterende...

 

:( kommer til å bli veldig fort utsolgt ja.

tror jeg har spurt før men har noen tanker om hvor den blir billigst.. på nettet eller i butikken "on the corner" ?

Lenke til kommentar

Vanligvis er det billigst på nettet. For 2 år siden kjøpte jeg en Nokia 6600 fra MPX for litt over 4000kr. Da kosta den 6000kr på Elkjøp o_o Uansett... 5400kr er IKKE overprisa.

 

En liten ting å merke seg for dere som lurer på om dere skal forhåndsbestille eller ikke. Det er nå 7 svarte og 9 sølvfargede igjen på Komplett. Anntallet synker med stødig kurs. Hvis det stemmer at komplett skulle få inn 50 stk er etterspørselen helt ekstrem. Jeg ville kasta meg over tilbudet før det er for sent var jeg dere.

Lenke til kommentar

Men om jeg får problemer med den må den jo sendes i posten ogh shait...

 

Tok turen innom expert på veien hjem. Mannen i butikken virket ikke helt sikker på når den kom men han mente han hadde hørt den skulle være i hyllene den 4. april.

Og det skal jeg ikke nekte for at jeg likte å høre, lansering den 31. og i hyllene den 4.

Det er altså en uke igjen etter det han mente.

 

Det eneste som plager meg er usikkerheten!

Begynner å forstå hvorfor damer vil ha selvsikkre menn :p

Lenke til kommentar
Det er nå 7 svarte og 9 sølvfargede igjen på Komplett. Anntallet synker med stødig kurs. Hvis det stemmer at komplett skulle få inn 50 stk er etterspørselen helt ekstrem.

5826354[/snapback]

Nå er det bare 4 svarte og 6 sølv igjen, en av de sorte skal jeg ha, selv om det ikke blir før April :dribble:

Har nettopp bestillt :thumbup:

 

Har troen på at et veldig lite antall er på vei ut, det var det samme som skjedde med 6270, ble utsolgt med en gang (MPX) neste parti tok litt tid før de var på lager...

Endret av Gadgetelsker
Lenke til kommentar
Er det elektrofil i morgen?

5828633[/snapback]

 

Ehh det er åpen for bransjefolk hele uken, mens for vanlige

folk på lørdag og søndag:)

Gikk en kjapp runde rundt og så på, var mye mobiler å se.

fikk også sett litt på SE K800 eller hva den nå heter

Lenke til kommentar

åååhhh :cry:

Jeg kan ikke bestille siden jeg ikke har penger før 23. april :(

Noen som har noen anelse om når 2. leveranse vil være kommet hvis de får 1. nå til helgen (+/- noen dager)?

 

 

Anyways, er ganske god stemning her nå, folk har fått forhåndsbestilt og greie :thumbup:

Ikke bli for skuffet om den ikke kommer før i juni da :no:

 

EDIT: hvorfor har komplett 31.3 og andre som mpx har 28.4?

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Slo til på komplett jeg og. Dog etter at de første ubekreftede var borte, men om det tar for lang tid kan jeg avlyse uansett.

 

Kanskje jeg som ikke har fulgt så mye med på prisene den siste tiden, men synes at 395 for 1 gb og ca. 900 for 2 gb ikke er så ille. Ble 1 gb på meg, har ikke helt bruk for mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...