Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper Siemens SXG 75 kommer ut i januar eller februar..så jeg rekker å ha den en stund..før jeg hopper over på N80. Jeg vurderte å ta N70 nå frem til da...men...nei...tror jeg holder ut til Siemens mobilen. hvis den ikke kommer før N80..vel..så blir det bare N80!

 

Personlig mener jeg at N80 representere det jeg selv har ventet på siden 7650.

 

Noe nytt!

 

Joda, det har skjedd mye med series 60 platformen siden 7650..men i min bok har det vært mindre justeringer.

 

Høyere skjermoppløsning

FM radio

3G

Wlan

Mini SD kort

 

Dette er ting som setter N80 i en helt ny posisjon som mobil, og som gjør at jeg nå etter selvvalgt eksil fra Nokia kan returnere.

 

Liker jeg å høre min egen stemme og skriver nå bare litt mer vås....ja for fabian!! Skammer jeg meg over å ytre mine helt irrelevante meninger om en fremtidig mobil? Nei, alle andre gjør jo det!

 

AKIRA

Lenke til kommentar

 

Personlig mener jeg at N80 representere det jeg selv har ventet på siden 7650.

 

Noe nytt!

 

Joda, det har skjedd mye med series 60 platformen siden 7650..men i min bok har det vært mindre justeringer.

 

Høyere skjermoppløsning

FM radio

3G

Wlan

Mini SD kort

 

Dette er ting som setter N80 i en helt ny posisjon som mobil, og som gjør at jeg nå etter selvvalgt eksil fra Nokia kan returnere.

 

Liker jeg å høre min egen stemme og skriver nå bare litt mer vås....ja for fabian!! Skammer jeg meg over å ytre mine helt irrelevante meninger om en fremtidig mobil? Nei, alle andre gjør jo det!

 

AKIRA

5284826[/snapback]

 

100% Enig :thumbup: 7650 var min siste Nokia, og nå er jeg klar for N80 etter noen års eksil hos SE. Gleder meg allerede.....Til sommeren......

Kommer nok ikke før hvertfall....

Lenke til kommentar
N80 kommer i første kvartal. Altså mars eller før. Sist jeg sjekket var ikke mars i sommeren :)

5290104[/snapback]

 

Er nok fare for at du blir skuffet, men jeg, jeg blir gledelig overrasket hvis den kommer før sommeren :thumbup:

5290267[/snapback]

Alltid en fare for å bli skuffet, men Nokia pleier å være ganske presise med sine leveringsdatoer.

Lenke til kommentar
N80 kommer i første kvartal. Altså mars eller før. Sist jeg sjekket var ikke mars i sommeren :)

5290104[/snapback]

 

Er nok fare for at du blir skuffet, men jeg, jeg blir gledelig overrasket hvis den kommer før sommeren :thumbup:

5290267[/snapback]

Alltid en fare for å bli skuffet, men Nokia pleier å være ganske presise med sine leveringsdatoer.

5291108[/snapback]

 

det er ikke sant, har du sett hvor lang tid de har brukt med 6270/80? :hrm:

 

blir nok ikke før sommeren nei

Lenke til kommentar
det er ikke sant, har du sett hvor lang tid de har brukt med 6270/80? :hrm:

 

blir nok ikke før sommeren nei

5291677[/snapback]

Du vet at det fortsatt er 4. kvartal? 6270 og 6280 er ikke forsinket enda de. Så kom med noen ordentlige argumenter når du sier at noe ikke er sant er du grei.

 

Årets eneste forsinkede Nokia-modeller er vel først og fremst N90 og N91.

Lenke til kommentar
Og med dagens "diamant"-glass tåler skjermen utrolig mye juling. Har hatt en S700 i over ett år, ikke en ripe i glasset. Den telefonen har vært mye i bakken resten av telefonen ser godt brukt ut men skjermglasset er mint.

5107379[/snapback]

Er dette noe bare SE har eller? Jeg blir sjøsyk når jeg prøver å se på skjermen på min Sx1 pga riper.

 

Hadde ripeproblemer med 6230 også

 

Noen som vet om N80/6270/6280 har ripesikkert glass?

Endret av Shhhh
Lenke til kommentar
det er ikke sant, har du sett hvor lang tid de har brukt med 6270/80? :hrm:

 

blir nok ikke før sommeren nei

5291677[/snapback]

Du vet at det fortsatt er 4. kvartal? 6270 og 6280 er ikke forsinket enda de. Så kom med noen ordentlige argumenter når du sier at noe ikke er sant er du grei.

 

Årets eneste forsinkede Nokia-modeller er vel først og fremst N90 og N91.

5291689[/snapback]

 

Bare for å svare, skal ikke gå mere off topic etter dette

 

jeg vet vi fortsatt er i 4 kvartal, men ingen har hørt noe om når 6280 slippes ut, det sies at den ikke kommer før i januar, og 6270 sies skal i komme i romjula, men tviler sterkt. tyskland har fått 6270 + noen land til med det er det!

 

så nokia er ikke akkurat raskest på avtrekker'n ;)

Lenke til kommentar

Kanskje vi heller bør vente til januar før vi dømmer dem. Det er mye som tyder på at mobilen kommer i år, og mye som tyder på at vi ikke får se den før januar.

 

Er i hvert fall ingen grunn til å konkludere noe enda, og om vi i så fall skal ta noen konklusjon må det vel være at nokia holder sine planlagte tider i nesten alle tilfeller.

Lenke til kommentar

Jeg sammenlignet telefoner på www.esato.com og der sier de at N80 ikke har talestyring.

 

Er det noen som kjenner noe mer til dette?

 

Min gamle T68 var jo ganske godt spekket når den kom. OK, nå er det bedre skjermer, raskere OS, integrerte kameraer, men teknisk spec, altså hva den kunne gjøre var ganke bra på T68.

 

Ble også ganske overrasket over størrelsen på N80 vs N71. På bilder har det sett ut som at N71 er en klump i forhold, men dataene sier jo at det er fint lite forskjeller i størrelser.

 

Hmmmm. Skulle ha 6680, vente til N70, opps hva med SXG75, oops nå kommere jo N80. Får fortsette å bruke 6230 litt til. Er det flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Hvorfor mener dere at Nokia ikke skal få ut N80 før til sommeren? Når telefonen er "ferdig" nå og det finnes mange demo-versoner ute...

5310260[/snapback]

6280 og N80 er 2 nesten identiske telefoner, naturlig at Nokia vil "selge "ut 6280 før N80 overtar.....

5313257[/snapback]

 

Like i at de er slidere ja..men utenom det er de jo to helt forskjellige platformer og pris messig siktet inn på to forskjellige markeder. Tror ikke de konkurerer mot hverandre.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Hvorfor mener dere at Nokia ikke skal få ut N80 før til sommeren? Når telefonen er "ferdig" nå og det finnes mange demo-versoner ute...

5310260[/snapback]

6280 og N80 er 2 nesten identiske telefoner, naturlig at Nokia vil "selge "ut 6280 før N80 overtar.....

5313257[/snapback]

De er overhodet ikke identiske telefoner, og det er heller ingen grunn til at N80 skal bli forsinket. De visste jo om 6280 når de sa at N80 skal være tilgjengelig første kvartal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...