Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kontaktet Nokia i dag, dette svarte de :

 

Vi referer til vår internettside når det gjelder salgsstart på Nokia mobiler. Når den faktisk kommer på markedet, kan variere ifra de forskjellige butikkene. Nokia N80 slippes første kvartal 2006.

 

Jeg mente de burde oppdatere infoen på siten, siden 1. kvartal nå praktisk talt er over......

Jeg tror ikke/har aldri trodd at N80 skulle komme i 1.kvartal, og jeg tror jeg får rett, desverre :hmm:

Lenke til kommentar

Det er flere grunner til at jeg tror den vil komme ut i slutten av mars (eller første uka i april):

 

- Jeg spurte på Nokiabutikken på byporten. Han som jobba der virket som han hadde peiling og han sa slutten av Q1 til overgangen av Q2.

- Jeg spurte på telekiosken. De sa helt i slutten av mars.

- Hvis du ringer/sender mail til nokia sier de slutten av Q1.

- Nokia gir nesten ALLTID ut toppmodellene (og så langt begge Nseries-mobilene) de siste dagene i måneden (N70 & N90 anyone?)

- N80 er helt avhengi av at N91 kommer ut. N91 er BEKREFTET første uka i april. Det er derfor sannsynelig at N80 vil komme samtidig eller like etter.

- Vi vet at telefonen er i det siste stadiet i utviklingsfasen. Prototypen på 3GSM messa var så godt som feilfri og kameraet var forbedret.

- 9.1 series60 v3 systemet er ferdig. Dette var hovedproblemet til de nye Nseries telefonene.

- Har hørt datoen "31. mars" på en del forumer i det siste.

- Et bilde av en ikke-prototype IMEI på en N80 har blitt sluppet ut på nettet.

 

Når det gjelder om dette er norsk dato eller internasjonal/europeisk dato viser jeg til eksempelet med 3250 der telefonen var i norske butikker 3 dager etter offisiell lanseringsdato. Det samme skjedde med N70. Norge var en av de første landene som fikk den (husker ikke hvordan det var med N90).

 

Foresten har telefonen kommet tilbake i prisguiden. Nå står det også at det er >7 dager til den kommer på lager: https://prisguiden.no/product.php?product_id=39369

Endret av Symbian_Pro
Lenke til kommentar

Hehe, > 7 dager ja, om du klikker på linken som fører deg til Mamoz.no står den der oppført med ubekreftet dato 11.5. (Hvor har den datoen fra om den kommer i Q1?) Noe som er definitivt mer enn 7 dager.

Om den kommer til uken (som er siste frist i Q1) burde (optimistiske) nettbutikker som feks mpx hatt den i prislisten sin allerede.

 

N70 kom i midten av oktober.

 

Jeg tør nesten vedde på at den IKKE kommer i Q1. Men jeg håper selvsagt at jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Ja. MER enn 7 dager. Saken er at Mamoz.no har en rekke nye produkter som alle er satt opp på 11.5. M600i for eksempel. N70 ble offisielt sluppet ut de siste dagene i september og den var i salg tidlig i oktober. Jeg tror heller ikke den vil ligge i hyllene i mars, men derimot i første uka i april.

5819741[/snapback]

 

Er det ikke bedre å være nøktern å bli positivt overrasket, enn å bli skuffet?

;)

Jeg lover deg, den kommer ikke i April!

:p

Slapp av å vent på noe godt, kommer til å bli en presentasjon fra Nokia i April, slik det ser ut nå, der det vil bli presentert mye bra symbian modeller... bl.a 2 med CZ linser.

:yes:

Lenke til kommentar

Men av en eller annen grunn føler man at det er en liten sjans for at de kommer i starten av april nå. :)

 

Kan ikke huske det har skjedd før at mobiler ligger med nærliggende ubekreftet dato, så har lanseringen blitt utsatt opptil flere måneder. Men kanskje andre har eksempler på dette.

Lenke til kommentar
Men av en eller annen grunn føler man at det er en liten sjans for at de kommer i starten av april nå. :)

 

Kan ikke huske det har skjedd før at mobiler ligger med nærliggende ubekreftet dato, så har lanseringen blitt utsatt opptil flere måneder. Men kanskje andre har eksempler på dette.

5824325[/snapback]

Tja, 6280 hadde ubekreftete datoer fra november til mars da, men det var et litt spesielt tilfelle. Har mine tvil på at den kommer i April, men hadde vært fint med en overaskelse :)

 

 

Ser at komplett også har lagt til i prislistene til 5395,- Komplett

Endret av ViPaZz
Lenke til kommentar

hvorfor er det så mange som tar utgangspunkt i Mamoz sine datoer? er det noe spessielt med de?

 

Ellers, er det noen som vet om N80 sitt kamera kommer til å bruke hele skjermen som søker, og ikke bare 2/3 som N70 gjør?

 

Blir sansyneligvis en N80 på meg uansett da den bare er helt nydelig :blush: men hadde vært fint om Nokia har gjort det.

Lenke til kommentar

Nei skulle du sett... 31. mars står som lanseringsdato på både MPX, DX of Komplett :D Det var det jeg sa det :p

 

Komplett har til og med gitt opplysninger om hvor mange de vil få inn (8 pearl black og 10 smooth stainless) så det må bety at dette er mer enn bare spekulasjoner.

 

Ventetiden er snart over folkens:)

Lenke til kommentar
Nei skulle du sett... 31. mars står som lanseringsdato på både MPX, DX of Komplett :D Det var det jeg sa det :p

 

Komplett har til og med gitt opplysninger om hvor mange de vil få inn (8 pearl black og 10 smooth stainless) så det må bety at dette er mer enn bare spekulasjoner.

 

Ventetiden er snart over folkens:)

5825771[/snapback]

Hm... såvidt jeg ser står det ubekreftet 28.04.2006 på begge. Altså minst 1 måned til.

 

Mens Komplett har ubekreftet 31.03.2006 - dukker altså neppe opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...