Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som denne kommer til Vodafone i April..... :ohmy:

5672929[/snapback]

Auch, that can't be good!

 

Får håpe at det ikke blir branding da, for da ser vi andre aldri telefonen før til sommeren isåfall...

 

Nokia har blitt fæl til å lansere telefoner som plutselig blir brandet nå. 6280 som skulle ut til folket ble jo uten videre kapret av "3" i Sverige. (Det kan man jo i ettertid si var heldig ettersom telefonen var stinn av feil...)

 

edit: skrivefeil

Endret av voluz
Lenke til kommentar

Jeg har vært interessert i Nokia N71, så jeg mailet MPX for å høre om de vet når den kommer, og her er svaret jeg fikk:

 

Takk for henvendelsen. Dessverre foreligger det ikke informasjon om produktet og når denne vil være tilgjengelig. Så fort denne informasjonen foreligger vil vi publisere dette på www.mpx.no. Men indikasjonen fra leverandørene er medio mai.

 

Så det ser ut til at Q1 ikke stemmer, dette er jo et godt stykke ut i Q2... Altså blir vel disse telefonene forsinket! :(

 

- Og siden N71 ikke har så mye nyskapende teknologi som N80 kan man kanskje vente at den kommer ENDA senere?!?

 

- Hvis noen har kontakter i Nokia hadde det vært interessant å høre hva de vet...

Endret av virtua_
Lenke til kommentar
Tror denne kommer til å ligge på 5-5500 med abbo.

Med? :nei: Det kan jeg ikke tenke meg. 5000-5500 uten abbonnement kan jeg gå med på.

 

Hyggelig å høre at det er på plass i UK om en måned, da er det nok trolig at det ikke vil drøye så mange ukene før den kommer hit også. SKal vi tippe slutten av april? ;)

Lenke til kommentar
Spørsmål: Vil det være mulig å bruke denne som access point? Så hvis jeg sitter på hytta så kan jeg koble meg til N80 med Wifi fra pc'en hvor da N80 videre bruker 3g ut?

5736074[/snapback]

Tviler jeg ærlig talt sterkt på...

 

Men om du har Bluetooth på PC'en vil jo det gi deg akkurat denne funksjonen.

Lenke til kommentar
Spørsmål: Vil det være mulig å bruke denne som access point? Så hvis jeg sitter på hytta så kan jeg koble meg til N80 med Wifi fra pc'en hvor da N80 videre bruker 3g ut?

5736074[/snapback]

Tviler jeg ærlig talt sterkt på...

 

Men om du har Bluetooth på PC'en vil jo det gi deg akkurat denne funksjonen.

5737595[/snapback]

Stemmer det. Men BT vil begrense hastigheten siden full 3G hastighet er raskene enn den hastigheten du oppnår med BT via mobilen.

 

Jeg har ærlig talt tro på at Nokia har klart å gjøre det sånn at du får brukt WLAN som accesspoint. I såfall vil man kunne nyte full 3G-hastighet på den bærbare (om forholdene tillater det selvsagt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...