Gå til innhold

512MB 7800 to have 1.1ns, 1800mhz RAM


kirjogra

Anbefalte innlegg

,07/11-2005 : 16:03]
Sitter selv med 2stk GTX,men kommer aldrig i verden til å selge de for å kjøpe 512 versonen.Taper for mye penger på det,venter heller til neste genrasjon til Nvidia med 90nm.

5118214[/snapback]

 

 

Hva slags cpu kjører du?

Hva får du 3dmark05?

5118244[/snapback]

AMD 4600+,har Ganiward GTX.Hvis jeg kjører kortene i 470/1300 som er stock,får jeg ca 10900.Alt er uklokka.

5118269[/snapback]

 

Med andre ord skal man dra de to kortene maks ut må man tydeligvis ha en fx 57 eller den nye fx60 til amd :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1 dag fra en uke gammel de nyhetene der, er linket til laaangt tilbake i tråden, går fort i dataverden! :) , noe som forøvrig ikke gjør meg noen ting, da det hele tiden er noe nytt å sette tennene i, hardware junkie? nesten tenker jeg

 

 

Edit: da er mitt 7800gtx gs solgt :cry: har faktisk ikke lyst til å kvitt meg med det, da er det bare å håpe at mellomlegget på mange tusen er verdt det :dontgetit:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Jeg er så glad for at noen her på forumet i sommer ba meg vente meg og kjøpe inn grafikk kort og hardware, denne jula kommer til og bli konge! Har samle sammen 15k til en ny pc og med dette kortet, koste hva det vil koste blir der MYE, å da mener jeg MYE spilling av F.E.A.R, B&W2, BF2 osv osv i maks instillinger hele denne jula, tror jammen meg jeg tar meg fri og en uke eller to hehe

 

AH dette forumet er det beste, alle gode nyheter kommer fra dere! Takk takk tusen takk!!

 

(ja veit, er litt i lykke rus nå hehe :p )

Lenke til kommentar
BanAnus, du må jo skaffe deg Elderscrolls: Oblivion også, hvis du liker den typen rollespill vel og merke. Oblivion er hovedgrunnen til at jeg skal kjøpe meg nytt skjermkort i allefall. :thumbup:

5121519[/snapback]

 

Elderscroll e desverre utsatt til 1 kvartal 2007 :(

 

Det eneste fine med det e at det nå ikke er noen grunn for meg å kjøpe ny PC før etter jul, og da kommer de på rekke og rad :) Dvs, om ikke eg kommer inn i Vanguard betan...

 

Om vi endelig får kort som kan bruke 500mb ddr3 ram skikkelig så vil det blien fin oppgradering fra mitt 9800pro ;)

Lenke til kommentar
Hei.

 

Det ble ikke lansert i går..., det lanseres 14/11 kl 15.00

 

Og hva prisen blir og når det kommer på lager veit vi desverre ikke før lanserings dagen..

 

Komplett svarte dette :hmm::ohmy: snakker vi om uker her!! Kan jo risikere å bli kjent med dama jeg har vært sammen med i 5 år da jo :no:

5121951[/snapback]

Det er 6 dager igjen til den 14. november :p

 

Komplett kan ikke si noe om pris/tilgjenglighet pga NDA. Men de bekreftet jo lanseringsdatoen da!

Lenke til kommentar
Hei.

 

Det ble ikke lansert i går..., det lanseres 14/11 kl 15.00

 

Og hva prisen blir og når det kommer på lager veit vi desverre ikke før lanserings dagen..

 

Komplett svarte dette :hmm::ohmy: snakker vi om uker her!! Kan jo risikere å bli kjent med dama jeg har vært sammen med i 5 år da jo :no:

5121951[/snapback]

Det er 6 dager igjen til den 14. november :p

 

Komplett kan ikke si noe om pris/tilgjenglighet pga NDA. Men de bekreftet jo lanseringsdatoen da!

5121972[/snapback]

 

Tipper komplett med fler har fått inn en masse kort fra diverse levrandører men at de ikke får lov å si et pip før lanserings datoen slik som det var sist fra nvidia :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...