Gå til innhold

Kenneth på tv!

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare opplyse om at alle må se på tvnorge nå for å se vår kjente og kjære Kennethdammyr (stavet riktig) (tv nborge nyhetene)

Moderator må gjerne slette denne etter programmet er ferdig. Jeg bare prøver å være grei :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Må bare opplyse om at alle må se på tvnorge nå for å se vår kjente og kjære Kennethdammyr (stavet riktig) (tv nborge nyhetene)

Moderator må gjerne slette denne etter programmet er ferdig. Jeg bare prøver å være grei :)

5064418[/snapback]

Tar noen det opp?

Skrevet

5064418[/snapback]

Han drapsdømte ?

hehe, neida.. Men han får da bra eksponering siden det er midt mellom lost episodene.

Skrevet

5064418[/snapback]

Tar noen det opp?

5064430[/snapback]

LOL! Hvorfor skal vi ta det opp?

Skrevet

Jeg leste i SO4 at han skulle på tv. Så jeg bare infomerte om dette. Er jo litt tøfft når lokale er på tv. Men jeg tror det var lokal tv, så ikke alle fikk sett han.

Skrevet
Lokal-TV i Oslo? Det har jeg ikke hørt om. Kanskje det er OsloTV elns, men det går jo dritsent en eller annen dag i uka.

5066272[/snapback]

Det er da noe greier på TV Norge...

Skrevet
Lokal-TV i Oslo? Det har jeg ikke hørt om. Kanskje det er OsloTV elns, men det går jo dritsent en eller annen dag i uka.

5066272[/snapback]

Såkalt Oslo-TV... går vel halv seks og senere om kvelden.

Overrasker meg ikke om du ikke har sett det.

Skrevet

jeg så han i går. det var snakk om at jenter drakk så mer mer nå enn før så spurte de kenneth om dette, da han så snerte og søt, satt foran en data, antagelivis på skole elns.

hva syns du om dette? så svarte kenneth "ææhhh, gjør det noe a :roll: ?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...