Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009


sdf123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at du må betale på posten innen 3 dager ellers så blir bilettene dine frigjitt :(

 

Blir disse billetene sendt me hastepost eller noe sånt? (Bare lurer siden da jeg kjøpte biletter til Slipknot brukte de godt over en uke i posten, vil ikke miste mine AC/DC biletter pga. treg postgang)

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om det har dannet seg noe kø utenfor Spektrum ennå? Selv vil jeg være der ca. klokken 5 i morgen tidlig.

 

Edit: For de som ikke har vært på en AC/DC konsert før vil jeg anbefale å velge ståplassbilletter, og komme seg lengst mulig frem mot scenen. Du vil ha øresus i et par dager etterpå, men det er verdt prisen for å kjenne kruttrøyken stikke i nesa:)

 

Pick up your balls, and load up your cannon, for a twentyone gun salute!

Endret av Sabbath
Lenke til kommentar
Ser at du må betale på posten innen 3 dager ellers så blir bilettene dine frigjitt :(

 

Blir disse billetene sendt me hastepost eller noe sånt? (Bare lurer siden da jeg kjøpte biletter til Slipknot brukte de godt over en uke i posten, vil ikke miste mine AC/DC biletter pga. treg postgang)

Hvis du velger å få billettene tilsendt i posten må du betale med kredittkort.

 

Hvis du velger å hente billettene på posten, narvesen eller 7eleven skriver de ut billettene når du henter dem slik at du selv kan velge hvor du vil gjøre det. Alt du trenger er referansenummer og penger.

Lenke til kommentar

Dette ar jeg lyst til! Finner ikke konserten på billettservice, vet billettene ikke er lagt ut, men er ikke konserten i noen liste heller? Og kan man kjøpe billett på livenation?

 

Noen som vet om det lønner seg å kjøpe på nettet eller telefon når det er konserter med stor pågang som denne? :)

Lenke til kommentar

Jeg lurte på en ting.

Jeg har tenkt å bestille to billetter til konserten. Men det er veldig usikkert om den andre personen som skal være med har mulighet. Hvordan vil det i såfall se ut om jeg må selge billetten? Står det navn på billetten?

Om ikke den personen kan være med så håper jeg ikke at jeg må brenne inne med en en billett, noe jeg heller ikke trur uansett om det står navn på billetten eller ikke...

 

Alt dette avhenger selvsagt om jeg får billett.

Lenke til kommentar
Om det ikke kommer navn på billetten, hvordan skal de da kunne stoppe svartebørs?

 

Kanskje det er et nummer som kan kobles opp mot et bank/kreditt kort?

Herregud hvor gamle er dere, syns synd på dere rett og slett. De to postene dere skrev nå må være det dummeste jeg noen gang har lust.

 

NAVN PÅ BILLETTENE? Nummer som kobles opp til billette hAHAHAHA

Lenke til kommentar
Har aldri vært på konsert før... Men veit at det er navn på billetten i store CL oppgjør, og EM/VM.. Aner ikke hvordan man gjør det med populære konserter.

Det har da aldri vært navn på billettene i Norge, sorry for at jeg var frekk men det var bare så komisk

 

DE stopper svartebørs ved å legge ut noen 1000 billetter siste dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...