Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009


sdf123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere skaffer billetter ved å ringe

Billetservice: 81533133

Oslo Spektrum: 81511211

Eller gå inn på livenation.no tror jeg

 

Etter klokka 9 i morgen

 

Billettene koster 550 pluss gebyr på 25kr

Kjøp 4 billetter, det er maks.

Man får glatt solgt en billett for 2000kr i overimorra

Endret av Spansknerden
Lenke til kommentar
Helvete as, hvis jeg steller meg i kø og eksempel er nummer 40. Da tar det drit lang tid før det er min tur da og da er sikkert billettene utsolgt. Lønner det seg egentlig å stelle seg i kø utafor spektrum? Hvordan fungerer det, kanskje jeg skal gå helt først og spørre han som står der om han lar meg stå ved siden av for 500kr.

 

Hvis jeg sitter på to pcer og ringer med to telefoner samtidig. Er sannsynligheten stor da?

 

Trener svar fra noen rutinerte, ikke noen datanerder som aldri har vært på en rockekonsert før. Sorry at jeg er frekk men er skikkelig despo her altså. Hvis admin absolutt må hæsje med inlegget mitt så venligst fjern kun de tre siste linjene

 

Hilsen ROCKAHOLIKER

 

Dei har ein viss prosent som vert seld over disk, og ein viss prosent som vert seld over internett/telefon. Om dama i disken er treig, har ikkje det noko å seie. Eg kjem sjølv til å både sitja på nettet og ringja konstant på telefonen. Du skal vera enormt heldig viss du skal koma gjennom på telefonen. Internettsida deira kjem til å bryta ned. Det gjer den alltid. Det er berre å sitja å oppdatera sida heile tida, og viss du er heldig kjem du gjennom. Du bør registrera deg som bruker på Billettservice.no i løpet av dagen, eller iallfall lenge før klokka 9 i morgon. Har skjedd meg ein gong at eg fekk tak i billettar, men medan eg haldt på å registrere meg vart eg hiven ut av sida, og kom meg aldri inn igjen.

 

Simpelt, men det penger mann. Raske penger

Er det også lame?

 

Enormt lame og simpelt. Ekte fans driv ikkje på med svartebørs.

Endret av Xyril
Lenke til kommentar
Helvete as, hvis jeg steller meg i kø og eksempel er nummer 40. Da tar det drit lang tid før det er min tur da og da er sikkert billettene utsolgt. Lønner det seg egentlig å stelle seg i kø utafor spektrum? Hvordan fungerer det, kanskje jeg skal gå helt først og spørre han som står der om han lar meg stå ved siden av for 500kr.

 

Hvis jeg sitter på to pcer og ringer med to telefoner samtidig. Er sannsynligheten stor da?

 

Trener svar fra noen rutinerte, ikke noen datanerder som aldri har vært på en rockekonsert før. Sorry at jeg er frekk men er skikkelig despo her altså. Hvis admin absolutt må hæsje med inlegget mitt så venligst fjern kun de tre siste linjene

 

Hilsen ROCKAHOLIKER

 

Dei har ein viss prosent som vert seld over disk, og ein viss prosent som vert seld over internett/telefon. Om dama i disken er treig, har ikkje det noko å seie. Eg kjem sjølv til å både sitja på nettet og ringja konstant på telefonen. Du skal vera enormt heldig viss du skal koma gjennom på telefonen. Internettsida deira kjem til å bryta ned. Det gjer den alltid. Det er berre å sitja å oppdatera sida heile tida, og viss du er heldig kjem du gjennom. Du bør registrera deg som bruker på Billettservice.no i løpet av dagen, eller iallfall lenge før klokka 9 i morgon. Har skjedd meg ein gong at eg fekk tak i billettar, men medan eg haldt på å registrere meg vart eg hiven ut av sida, og kom meg aldri inn igjen.

 

Simpelt, men det penger mann. Raske penger

Er det også lame?

 

Enormt lame og simpelt. Ekte fans driv ikkje på med svartebørs.

Jeg er bare 18år og er ikke i stand til å se de kjipe tingene med kjipe ting enda. så haha

Lenke til kommentar
Har aldri vært på konsert før... Men veit at det er navn på billetten i store CL oppgjør, og EM/VM.. Aner ikke hvordan man gjør det med populære konserter.

Det har da aldri vært navn på billettene i Norge, sorry for at jeg var frekk men det var bare så komisk

 

DE stopper svartebørs ved å legge ut noen 1000 billetter siste dagen.

 

Pussig at navnet mitt stod på billettene mine til kampene mot Chelsea, Schalke og Valencia forrige vinter... :whistle:

Lenke til kommentar

La meg se om jeg har forstått det rett (Ja, jeg vet at framstår som ganske tett, men jeg vil bare være 100% sikker siden det er AC/DC)

 

Dersom jeg velger å kjøpe biletten via posten, får jeg kun et referanse nummer via e-post eller noe, så tar jeg med det nummeret på posten, betaler og da får jeg biletten(e) min(e)?

 

Foresten, er denne tjenesten støttet av alle postkontor, og kan jeg skrive ut betale og ta ut bilettene mine på feks. Narvesen i Oslo, når jeg har min livenation bruker konto har leveringsadresse Lom?

Lenke til kommentar
La meg se om jeg har forstått det rett (Ja, jeg vet at framstår som ganske tett, men jeg vil bare være 100% sikker siden det er AC/DC)

 

Dersom jeg velger å kjøpe biletten via posten, får jeg kun et referanse nummer via e-post eller noe, så tar jeg med det nummeret på posten, betaler og da får jeg biletten(e) min(e)?

 

Foresten, er denne tjenesten støttet av alle postkontor, og kan jeg skrive ut betale og ta ut bilettene mine på feks. Narvesen i Oslo, når jeg har min livenation bruker konto har leveringsadresse Lom?

 

Ja, du får eit referansenummer. Så går du til næraste Narvesen eller liknande og henter billetten. Aller fleste postkontor/liknande har billettar liggjande, og du får ein av dei. Det har ingenting å seie kvar leveringsadressa di er. Du går til det postkontoret som ligg nærast. Du kan hente billetten i Lom, i Oslo eller kvar som helst annan stad i Noreg.

 

Det er iallfall det eg har gjort alle gongene eg har tinga noko frå Billettservice, og byrjar å få eit par konsertar på samvitet etter kvart.

Endret av Xyril
Lenke til kommentar
Har aldri vært på konsert før... Men veit at det er navn på billetten i store CL oppgjør, og EM/VM.. Aner ikke hvordan man gjør det med populære konserter.

Det har da aldri vært navn på billettene i Norge, sorry for at jeg var frekk men det var bare så komisk

 

DE stopper svartebørs ved å legge ut noen 1000 billetter siste dagen.

 

Pussig at navnet mitt stod på billettene mine til kampene mot Chelsea, Schalke og Valencia forrige vinter... :whistle:

sant, glemte å si at hvis du er tilbakestående må du ha spesialplass og derav eget navn. Gratulrer

Lenke til kommentar
Om det ikke kommer navn på billetten, hvordan skal de da kunne stoppe svartebørs?

Det er da ikke forbudt å selge billetter videre, det som er forbudt er å ta høyere pris enn man originalt ga for den. Kan for eksempel stoppes ved å ha folk til å tråle finn.no og andre populære salgssider og gi seg ut til å ville kjøpe billett. Dersom det kreves urimelig høy pris kan man aksjonere.

Lenke til kommentar
noen som vet om det liksom er mye enklere å bestille 2 billetter enn bare 4? eller er det slik at hvis man kommer igjennom så kan man like gjerne bestille 4 som 1? fatter?;)hehe

 

Det er nett like enkelt å kjøpe 4 billettar som det er å kjøpe 1 billett. Gitt at du ikkje skal ha sitjeplassar, og det vert noko tull med plasseringa der.

Lenke til kommentar
Har aldri vært på konsert før... Men veit at det er navn på billetten i store CL oppgjør, og EM/VM.. Aner ikke hvordan man gjør det med populære konserter.

Det har da aldri vært navn på billettene i Norge, sorry for at jeg var frekk men det var bare så komisk

 

DE stopper svartebørs ved å legge ut noen 1000 billetter siste dagen.

 

Så hvis man ikke får tak i billett nå, så er det bare å stille seg i kø grytidlig den 18.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...