Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009


sdf123

Anbefalte innlegg

Billettsalget starter Mandag 13. oktober klokken 09:00 via: Billettservice (tlf. 815 33 133), Live Nation, Oslo Spektrum (tlf. 815 11 211) eller personlig fremmøte.

 

Det blir solgt både ståplasser og sitteplasser og billettprisen er kr 550,- + gebyr for begge kategorier.

Kan man ikke bestille via internet?

Jo, selges via billettservice.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva må man oppgi hvis man bestiller via TLF? Bor i England frem til jul, så har et bittelite problem. Må man oppgi kredittnummer osv, eller kan man holde de av og hente de innen 3 dager?

 

Pfh er bare 17 og jeg skal inn selv om jeg må fake passet mitt for å komme inn =P

Endret av Masteral
Lenke til kommentar
Gutta begynner å dra på åra, men rocken den ligger i årene og blir aldri gammal!

 

det er gammelt, og det er akkurat derfor vi digger det.

95% av all "ny" musikk suger.

 

Eg for ein digger dei ikkje fordi musikken er gammal, men fordi musikken er god. Det er mykje bra "ny" musikk der ute.

Lenke til kommentar

Lurer på å møte opp på spektrum (?) for å kjøpe billetter på Mandag. Men jeg kan ikke se at AC/DC står under "Kommende arrangementer" på billettservice.

 

Noen som vet om en telefon man kan ringe til for å få svar på dette?

 

Edit: Fant denne linken.

 

Oslo Spektrums billettkontor er det eneste utsalgsstedet hvor man kan møte opp og få kjøpt billetter direkte, så kan lønne seg å være tidlig i køen!

 

Såeh, jeg drar nok tidlig morgen. :p

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

Helvete as, hvis jeg steller meg i kø og eksempel er nummer 40. Da tar det drit lang tid før det er min tur da og da er sikkert billettene utsolgt. Lønner det seg egentlig å stelle seg i kø utafor spektrum? Hvordan fungerer det, kanskje jeg skal gå helt først og spørre han som står der om han lar meg stå ved siden av for 500kr.

 

Hvis jeg sitter på to pcer og ringer med to telefoner samtidig. Er sannsynligheten stor da?

 

Trener svar fra noen rutinerte, ikke noen datanerder som aldri har vært på en rockekonsert før. Sorry at jeg er frekk men er skikkelig despo her altså. Hvis admin absolutt må hæsje med inlegget mitt så venligst fjern kun de tre siste linjene

 

Hilsen ROCKAHOLIKER

Lenke til kommentar
Jeg mener det er slik at det er holdt av x-antall billetter hvis du møter opp på Spektrum. Altså, hvis det er en treig person som sitter i luka, så må ikke de i køen svi for det, hvis du skjønner?

 

Med mindre noe annet skjer, så helgarderer jeg meg. Drar inn til Spektrum, og får fattern til å sitte med telefonen :p

Tar heller å sitter på to pcer og to telefoner, da må det gå bra. Hvis ikke så er det bare å svi på svartebørsen.

 

Men er det ikke sånn at de legger ut 3000 billeter utsalgsdagen så svartebørsen skal bli lammet?

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er mulig med personlig oppmøte på posten? (Jeg er rimelig sikker på at dette ikke går, men må være sikker.)

 

 

Hva ambefaler dere, LiveNation eller billettservice, hvor tror dere det blir lettest å få tak i billetter?

begge deler så klart, eneste mulige oppmøte sted er spektrum. Var der nå, sitter noen folk der hehe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...